Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: prijsvrij.nl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 5, 2014 om 12:45PrijsvrijGeachte jhjk,
Allereerst erg vervelend te horen dat de door u gekozen reis niet meer voor dat bedrag beschikbaar was. Zou u contact op willen nemen met de reserveringsafdeling van Prijsvrij.nl via het e-mailadres contact@prijsvrij.nl of per telefoon via 0900-7745787?
Zij zullen voor u uitzoeken wat de status is van uw dossier en de terugbetaling van de aanbetaling.
Met vriendelijke groet,
Prijsvrij.nl
Afdeling Webcare -
Jan 21, 2014 om 10:02ANVR/SGR en terugbetalingGeachte Marjoin,
Allereerst onze excuses dat u hierover nog geen verdere informatie heeft ontvangen.
Zou u contact op willen nemen met de reserveringsafdeling van Prijsvrij.nl via het e-mailadres contact@prijsvrij.nl of per telefoon via 0900-7745787?
Zij zullen voor u uitzoeken wat de status is van uw dossier en de uitbetaling van OAD.
Met vriendelijke groet,
Prijsvrij.nl
Afdeling Webcare -
Jul 14, 2011 om 13:36ervaring met Prijsvrij.nlGeachte mijnheer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de door u geplaatste reactie. Zoals u ook in de bovenstaande posts heeft kunnen lezen zijn de tijden die door de touroperator, in uw geval Neckermann, worden doorgegeven altijd onder voorbehoud en kunnen dus helaas altijd nog wijzigen (zie ook de ANVR-site over dit onderwerp http://www.anvr.travel/vragen_details.php?vraag_id=469&vraag_groep_id=39#anchor_antwoord469 ) . De chartermaatschappij kan ten alle tijden wijzigingen doorvoeren, dit ligt buiten de macht van zowel Prijsvrij.nl als Neckermann. Wel kunnen wij mogelijk op zoek gaan naar een alternatieve vlucht voor u bij Neckermann. Door hoogseizoen-drukte is de mailafhandeling momenteel wat vertraagd. Wij waarderen uw feedback en zullen uw kritiek meenemen in de evaluatie van onze klantenservice, zodat we dit kunnen verbeteren. Ik hoop dat we u een passende oplossing kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
Marie-Claire van Iersel
Site Manager Prijsvrij.nl