Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: psanders
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 16, 2023 om 14:18Longcovid, geen traplift want zogenaamd kans op herstelGetty, ik begrijp uw reacties.
Ik probeer alleen de discussie op gang te krijgen, tegenover de van bovenaf opgedrongen visie dat het bij iedereen wel overgaat. Dat is echt niet zo. -
Feb 16, 2023 om 13:49Longcovid, geen traplift want zogenaamd kans op herstelDit is mijn eerdere reactie:
Hallo, mijn dochter is ook geveld door post-Covid. Eén aspect is naar mijn mening nog helemaal niet belicht. Haar werkgever heeft een bedrijfsarts ingeschakeld en die liet haar beoordelen door Ergatis, Medisch Expertise Centrum op het gebied van Arbeid en Gezondheid. Daar moest ze een hele serie onderzoeken ondergaan. Ondanks dat er al veel onderzocht was door o.a. een internist en er al veel rapportage was, moesten alle erg belastende onderzoeken opnieuw. Als ze aangaf tijdens zo'n onderzoek dat het niet meer ging, en ze ook moeilijker ging antwoorden etc., werd er doorgegaan. Deze martelgang heeft duidelijk tot achteruitgang geleid. Melding hiervan bij haar werkgever en de bedrijfsarts hadden geen effect. Zelfs niet toen er rapportage van de Nederlanse Vereniging voor Arbeids- en Bedrijfsgeneeskunde kwam om post-Covid patiënten niet te overbelasten. Uiteindelijk is het laatste onderzoek geschrapt. Nu zegt die bedrijfsarts dat ze zelf beter had moeten aangeven dat ze over haar grenzen gingen. Maar zelfs haar partner kreeg geen voet aan de grond. Er werd aangegeven dat Ergatis zelf de grenzen van haar kunnen wilde bepalen. Het is onmenselijk dat dit gebeurde door ook over die grenzen heen te gaan. Ergatis heeft de opdracht van de bedrijfsarts uitgevoerd, ze wijzen nu naar elkaar en mijn dochter zit met de gevolgen. Straks begint het verhaal opnieuw bij de WIA-keuring door het UWV. Kan hier niet een keer aandacht aan besteed worden? -
Feb 16, 2023 om 13:20Longcovid, geen traplift want zogenaamd kans op herstelSorry SIRA, dit soort antwoorden bedoel ik nou. We zien ze wegkwijnen, 2 jaar ziek, dus dat onzinverhaal van verbetering na, maanden? U hebt zeker ook mee staan klappen voor mijn dochter?
Als u wilt kan ik ook nog de rij van behandelingen en specialisten geven, ook de rij van behandelaars die geen verbetering meer aangeven. -
Feb 16, 2023 om 11:49Longcovid, geen traplift want zogenaamd kans op herstelNa 2 jaar steeds zieker worden en steeds minder zelf kunnen, dagenlang allerlei websites doorlezen, heel veel goedbedoelde positiviteit, komt ze daar niet verder mee. Waarom geen steun voor een traplift?
-
Sep 8, 2015 om 16:32Vodafone. al weken geen nummerbehoud mogelijkDe wonderen zijn de wereld nog niet uit: overgezet, jawel!
Maar er is nog niks gecrediteerd door Vodafone, nog minimaal 3 maanden abo tegoed dus... -
Sep 2, 2015 om 19:12Vodafone. al weken geen nummerbehoud mogelijk@scherp: ik heb een HN-sms dat vorige HN-sms als niet verzonden moet worden beschouwd. Het wordt te gek om waar te zijn.
-
Aug 31, 2015 om 21:37Vodafone. al weken geen nummerbehoud mogelijkHet gedrag van Vodafone vertoont wel erg veel overeenkomsten met de gang van zaken bij failliet gaande bedrijven of nog erger...
-
Aug 23, 2015 om 17:06gemeente verantwoordelijk omwaaien boom?Bomen horen onderhouden en dus gesnoeid te worden. De hoeveelheid takken met bladeren moeten wel door de stam en wortels gedragen kunnen worden, ook als er regen op komt. De eigenaar/beheerder zijn dan wel degelijk verantwoordelijk als dit aantoonbaar niet gebeurd (is).
Veel foto's maken bij schade door zo'n boom dus.
De laatste tijd wordt er ook veel glasvezel aangelegd in hoog tempo, waarbij de wortelen i.v.m. de snelheid radicaal afgezaagd worden. Bomen die op een hoek staan verliezen dan de helft van hun belangrijke steun in de grond, en dan ook nog eens aan 2 aangrenzende zijden. Dit kan zelfs een argument zijn om de bomen te rooien, zoals hier er 2 overkomen zijn, die bij storm vervaarlijk stonden te wiegen. De gemeente is dan wel niet aansprakelijk, maar als het gemeld is en ze weten ervan,dan zijn ze in ieder geval erover aanspreekbaar. Hier hielp dat in ieder geval, want niemand wil slachtoffers op zijn geweten hebben. -
Aug 19, 2015 om 10:50Vodafone. al weken geen nummerbehoud mogelijknee seckau,
gebeurt bij mij nog steeds niet,
vodafone helpdesk snauwt je af,
HN heeft weer mailtje gestuurd naar Vodafone hierover.
Als je 2 mailtjes over de nieuwe datum hent gehad en je hebt op beiden gereageerd begint de ellende opnieuw. Dat deed ik gelukkig niet, maar ik herken bij jou de datum van 8 september uit mijn 2e bericht van HN.
Tijd voor kassa op tv! -
Aug 15, 2015 om 10:36Vodafone. al weken geen nummerbehoud mogelijkHier ook 2 mailtjes met fout en goed nummer, en in tweede mailtje ook weer latere data. Alles komt goed zegt HN. Ook weer mailtje van HN naar Vodafone over ontbrekende crediteringen. Wanneer komt KASSA weer op tv?