Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: pvdmolen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 20, 2012 om 15:47T-Mobile weigert de klant tegemoet te komenook ik als slechthorende heb te maken gekregen met het zeer onvriendelijk optreden van T mobiel. ik ben direct gaan klagen toen bleek dat mijn telefoon (aangeschaft vanwege tekstbellen) bij ons vaak niet verder kwam dan sos contact. het bleek dat T mobil een slechte dekking heeft in wat zij buiten gebieden noemen. ik heb mijn klacht op hun forum gezet, deze werd verwijderd en na een dag kreeg ik het bericht via het forum dat ik mijn abonnnemnt kon beeindigen. maar toen wilde ze ineens de telefoon, die van mij is, die ik betaald had terug. ook het transporteren van het nummer naar de nieuwe aanbieder ging alles behalve vlot uiteindelijk heb ik gedreigd met de opta en de geschillencommissie en toen was het wel binnen enkele dagen geregeld. ik heb nu met kpn eigenlijk overal waar ik ben geweest een 3 g ontvangst