Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: question42day
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 22, 2011 om 11:19Vente-exclusive.com - garantie kledingIk heb inmiddels bericht gekregen dat ze eerst gaan kijken of er meer retouren zijn en of er misschien nog een reserve exemplaar is dat ze me gaan opsturen. Zo niet krijg ik een vergoeding. Dit is echter pas doorgekomen nadat ik ik via de thuiswinkel keurmerk waarbij ze aangesloten waren een klacht heb ingediend.
Hier stond in dat wanneer binnen 6 weken er iets mis is, hun moeten bewijzen dat het door ons komt, na 6 weken moet de consument bewijzen dat het een garantie kwestie is. Gelukkig hadden we de broeken dus nog maar 18 dagen.
Wel jammer dat je je eerst helemaal druk moet maken en een klacht in moet dienen bij het keurmerk. Service is wat dat betreft niet echt goed... [gelukkig heb ik van nature geen hart problemen....]
Misschien ook een goede tip voor jou marjon1? Ik weet natuurlijk niet hoe lang jij het al hebt.. -
Dec 21, 2011 om 23:40Vente-exclusive.com - garantie kledingHet was ongeveer € 150 voor de 2 broeken die kapot zijn, de totale order was voor meer dan € 400.