Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: r1chardo
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 17, 2011 om 14:36ziggoIk begrijp de commotie ook niet zo goed, voor inderdaad weinig geld kijk je digitaal als je op marktplaats kijkt. En je kan nog steeds analoog kijken, bij Caiway is het al sinds 10-10-10 over, daar kreeg je wel een gratis kastje maar als je er meer wil zal toch ook moeten betalen. Reden van de wijzigingen is dat een analoge zender net zoveel ruimte inneemt als 4HD of 8 digitale.
De klacht over de snelheids verhoging is m.i. ook niet terecht. Ik begon met alles in een van Ziggo met 8mb, 4 jaar geleden voor ik meen 49,50 nu is het inmiddels 52 euro en heb ik 40mb, lijkt me niet echt onredelijk.
NB, ik heb geen aandeel in Ziggo -
Feb 21, 2011 om 14:47Nieuwe Ziggo modem[quote=ploeff schreef op maandag 21 feb 2011, 14:26]Vergeet niet de "Smartcard" over te zetten! Die zit achter een klepje op het modem en moet overgezet worden. Als je een nieuwe Smartcard hebt gekregen dan moet je die (telefonisch) activeren.
Anders werkt e.e.a. niet.
In Ziggo modems zitten geen smartcards, die zitten in decoders, maar daar gaat dit onderwerp niet over. -
Feb 21, 2011 om 14:46Nieuwe Ziggo modem[quote=cillavanmarle schreef op maandag 21 feb 2011, 14:39]Ongevraagd een modem 'gekregen' van Ziggo? Herkenbaar, uiteindelijk rekeningen ontvangen, wij hadden hier ook niet om gevraagd. Dan maar 'even bellen'.Nu, dat is probleem nr. 2. Ze zijn nl. niet te bereiken. Na heel veel moeite, uren aan de lijn hangen, konden wij uiteindelijk nog een forse rekening betalen. Kortom, voor ons reden om z.s.m. over te stappen. Een service, nou ja service, beroerder kon het niet Wat een ergernis! Sterkte.
CvM
Ziggo stuurt inderdaad nieuwe modems om de snelheid te verhogen en rekenen daar niets voor ook niet voor het terugsturen, als je zo ontevreden ben waarom blijf je dan bij Ziggo?