Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rachel99
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 16, 2010 om 19:06zuiver koffie?Net mijn mails even nagekeken,en ja hoor ik heb het geld ook terug gestort gekregen ,op mijn pay pal rekening.
Gelukkig goed afgelopen!!!! -
Nov 2, 2010 om 17:23zuiver koffie?Ik heb helemaal niks meer gehoort,en zeker geen geld terug gekregen.
-
Oct 27, 2010 om 20:04zuiver koffie?Ook ik heb op 6 oktober een vest bestelt bij Myuniqe helaas ook verder niks meer gehoort. Ik heb verschillende mails gestuurt, maar daar wordt niet meer op gereageert ,. Ze zijn ook aangesloten bij Pay Pal, daar heb ik nu wel een geschil geopend. Via webshop keurmerk heb ik de gegevens opgezocht ,en ze geprobeert te bellen,helaas telefoon (06)is afgesloten. Denk dat er toch wel meerdere klachten moeten zijn!!!
=gerdamarijke schreef op vrijdag 24 sep 2010, 17:42: Op 16 september bij webshop My Unique een jas besteld en betaald via IDEAL. Ze zijn aangesloten bij WebshopKeurmerk. Ik heb een email gehad met de bevestiging. Volgens de algemene voorwaarden leveren ze binnen 24 uur na verwerking van de betaling.Niets meer gehoord. Ik heb via email 3x gevraagd wat er aan de hand is, maar geen reactie. Via WebshopKeurmerk een ander emailadres gevonden, en ook daar een email gestuurd. Ook geen reactie. Op de KVK site staan ze nog gewoon geregistreerd. Dat een levering wat langer duurt, kan ik nog voorstellen. Maar reageer dan even naar de klant.
Wie heeft er toevallig ook problemen met deze shop? Of ben ik toch opgelicht?