Antwoorden gegeven door: rainbow_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 28, 2005 om 12:38Onterechte registratie bij Stichting Preventel?
Hallo,
De registratie bij Preventel is gedaan door een provider Mobiele Telefonie. Wellicht kunt u contact opnemen met die provider waar u het laatst een mobiele aansluiting met abonnement heeft gehad.
De stichting Preventel kunt u aanschrijven via Stichting Preventel
Postbus 744
7400 AS Deventer.Om de registratie ongedaan te maken verwijzen u toch naar de service provider. Staat er in de door u ontvangen brief geen service provider genoemd waarmee u contact kunt opnemen omtrent de registratie.
succes
-
Aug 28, 2005 om 12:30GSM.nl Laptop bij abbonnement - Niet leveren maar wel andere laptop
Hallo Peter,
Naar mijn mening moet het vervangende produkt gelijkwaardig te zijn. Hierover kan je natuurlijk oneindig discussieren wat als gelijkwaardig bestempeld kan worden. Uit ervaring vind ik dat GSM.nl erg behulpzaam en klantvriendelijk is in het vinden van een oplossing. Wellicht kan je het over de bijbetaling van € 99 hebben.
succes
-
Aug 28, 2005 om 12:07bellen binnenland
Helaas wel. U heeft zich in het grensgebied bevonden. Als het Duitse netwerk sterker is dan het Nederlandse dan belt u, of wordt u gebeld, via het buitenlandse netwerk. Hierdoor heeft u via het zogenaamde roamingtarief van de buitenlandse netwerkoperator kosten in rekening gebracht gekregen.
Een volgende keer kunt u dit voorkomen door op uw toestel handmatig netwerk in te stellen ipv automatisch zoals het nu vermoedelijk is ingesteld. Hiermee voorkomt u hoge kosten.