Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rapido123
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 21, 2014 om 12:38Tommy-teleshopping[quote=tonyvodegel schreef op dinsdag 1 apr 2014, 13:52]Een goede middag Kassa,
Ik ben al een geruime tijd bezig met de klantenservice van
Tommy-telshopping om het pakket terug te sturen via hun
antwoordnummer. maar dat geven zij niet vrij.
Weet Kassa dat toevallig, zo ja graag even per e-mail
zenden.
Met vriendelijke groet.
Tony -
Feb 3, 2014 om 12:11Tele2 faalt op elk vlakJe bent niet de enige, die door deze organisatie wordt belazerd.
Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en dat kan uitsluitend op jouw kosten. Je wordt te woord gestaan door een of andere uitzendkracht, die van toeten nog blazen weet. Iets voor je uitzoeken en terugbellen kun je vergeten. Dan is er z.g. een storing en je mag zelf terugbellen. Kunnen ze niet, willen ze niet en mogen ze niet. Probeer je een klacht per E-mail te doen hebben ze een leuk en smerig trucje ingebouwd. Wanneer je alles hebt ingevuld, moet je ook je postcode en telefoonnummer invullen. Wanneer je de postkode invult valt het tel.nr weg en omgekeerd. Het is dus onmogelijk de mail te versturen. Hoe maak je het de klant zo moeilijk mogelijk om een vraag te stellen of een klacht in te dienen. Ik ben klaar met TELE2. Heb de vaste telefoon en 2 Pre-paid mobiele telefoons bij deze klub en als de gelegenheid zich voordoet gaat ze er alle 3 uit. -
Feb 18, 2013 om 13:14prijsinformatie vakantieparkenHet verhaal is nog niet uit.
Dit zijn de laatste berichten.
zondag 17 februari 2013 - 5.13 PM
Ik heb jij nooit gevraagd om mij te mailen.
Dus ga jij alstublieft met spoedt naar de dokter.
Want jij bent mij aan het stalken.!!!!
----- Original Message -----
From: jpk.van.noort@hetnet.nl
To: Pinkers Vakantiewoningen
Sent: Sunday, February 17, 2013 5:13 PM
Subject: Re: prijslijst
Van het maken van offertes is nog nooit iemand rijk geworden.
Wanneer u deze potentiƫle klanten op dezelfde manier bejegend zal er weinig omzet uitkomen.
Ik heb geen idee hoe oud u bent, maar ik ben niet van de je en jij generatie.
Ik wens dus met u aangesproken te worden.
Ook ben ik niet gediend van de onbeschoftheden, waar u zich van bedient.
Nog even zo doorgaan en ik voel mij genoodzaakt een advocaat in te schakelen wegens smaad.
HIERMEE SLUIT IK DEZE DISCUSSIE EN WENS VERDER VAN U GEEN MAIL MEER TE ONTVANGEN! -
Feb 13, 2013 om 10:37Hoge gasrekening door defecte thermostaat[quote=ndk90 schreef op maandag 11 feb 2013, 17:20]Toen ik de jaarafrekening kreeg van gas en licht zag ik tot mijn grote verbazing dat ik 920 Euro moest bijbetalen.
Ik ben ten eerste 40 uur per week aan het werk en ik ben alleen. Op de jaarafrekening stond dat ik 1725m3 gas heb gebruikt.
Ik ben toen mijn meterstanden bij gaan houden en zag dat ik wel erg veel verbruikte terwijl ik van half 9 Tot 6 uur weg ben.
Ik heb toen de service monteur laten kijken naar mn cv. Die was goed. Toen zei hij dat het ook wel eens aan mijn thermostaat kon liggen. Want de thermostaat stond op 19 graden maar het was al 21 graden in huis terwijl de kachel Nog steeds gloeide. Zo gezegt zo gedaan en nieuwe erop gedaan en tot mijn verbazing sloeg de kachel uit . De service monteur zei dat mijn thermostaat geen seintje meest gaf naar de cv als de temperatuur al bereikt was dus dat hij bleef branden.
Als ik aan het werk ga en Ik zet die kachel op 15 graden heb ik er dus geen idee van dat die kachel blijft branden.
Ik naar essent gebeld die zegt op hun beurt ; ja maar mevrouw dat gas is verbruikt en wij gaan alleen maar over de betaling van de rekening. Maar ze vonden het wel heel vreemd dat ik opeens vanaf oktober tot aan januari hetzelfde heb verbruikt als in de 7 maanden ervoor. Dus waarschijnlijk was mijn thermostaat in oktober al stuk gegaan. Ik moest volgens hun verhaal gaan halen bij de woningbouw want die is verantwoordelijk voor de thermostaat. Maar ik moest er rekening meer houden dat ik er niets meer gedaan zou kunnen krijgen want het was Nog nooit voorgekomen dat een huurder het wint van de woningbouw.
Ik heb werkelijk het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Ik ga ook nog een brief schrijven naar de woningbouw wantl niet geschoten is altijd mis zeggen ze.
Maar ik heb geen flauw idee of ik er wat meer bereik. Ik kan niet zien wanneer een thermostaat stuk is. Wie is hier eindverantwoordelijke voor en kan ik hier iets tegen beginnen?