Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rasta87
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 4, 2012 om 20:18Vodafone licht klanten op met Alles-in-1-ReisbundelIk heb vandaag een reactie van Vodafone gehad.
Zij erkennen dat er iets fout gegaan is en zullen de nota crediteren.
Ik ben tevreden over de afhandeling van de klacht. Men heeft excuses aangeboden en Ik ben door de medewerkers netjes te woord gestaan.
Wel vraag ik me af wat er gebeurt met soortgelijke gevallen die zich niet gemeld hebben? -
Sep 1, 2012 om 12:08Vodafone licht klanten op met Alles-in-1-Reisbundel[quote=marcelbergen schreef op zaterdag 1 sep 2012, 11:39]Ik heb 1 tip voor je - als je die SMS-jes niet ontvangen hebt, dan ook niet betalen voor de hoge rekeningen.
Dank voor je reactie, ik ga kijken of ik de hele nota bij mijn bank kan storneren totdat ik een reactie van vodafone heb gehad.
Ik zou dan eventueel het bedrag wat wel klopt weer kunnen voldoen zodat ik alleen het betwiste bedrag in mijn zak houd. Uiteindelijk wil ik wel betalen voor wat afgesproken was. -
Sep 1, 2012 om 09:12Vodafone licht klanten op met Alles-in-1-ReisbundelDit is mij ook overkomen!
Was op vakantie in Frankrijk en heb de bundel geactiveerd. 2 euro is op zich een redelijk bedrag dus dat heb ik er wel voor over.
Mijn email gecheckt en een paar websites bezocht, ondanks dat ik scherp op mijn verbruik heb gelet had ik toch zo'n 35 MB teveel verbruikt.
Ik schrok toen ik zag dat ik hier bijna 30 euro voor moet betalen!
Ik las bij het afsluiten dat ik een sms na 80% en bij 100% zou krijgen en daar reken je op. Maar ik heb geen sms gehad en ben het niet eens met de gang van zaken. Dat was niet afgesproken.
Ook ik heb een email naar vodafone gestuurd maar geen reactie ondanks de belofte van binnen 2 dagen antwoord.
Ook een mailtje naar het webcare team van vodafone met een verwijzing naar dit draadje maar geen reactie?