Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rayjohbar
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 6, 2015 om 22:28Registratie niet gedaan bij ETNA/ATAG Nalatigheid van Bruynzeel keukens, of?Ik denk dat je weinig kans maakt, ik heb zelfs WEL alles netjes ingeleverd en 5 jaar garantie en zit nu al vanaf 20 november zonder ijskast..mijn voedsel kan ik niet goed houden en bederft heel snel, met de kerst flinke problemen gehad geen ijskast is niet fijn..maar dat maakt hun niet uit... service nee! monteur langs geweest en die constateerde dat de motor kapot was.. na 45 telefoontjes met ATAG met BRUYNZEEL KEUKENS ,nog niet aangetekende brief ,en nu willen ze het via de rechter gaan doen, zit ook nog in mijn garantie, maar helaas..Ja ze hadden een oplossing...250 euro betalen...Nieuw kost zo een ding 279 euro..stelletje afzetters...en waarom omdat ik vier jaar de ijskast heb gebruikt..
Je koopt een keuken, het kost een hoop geld, en je hoopt dan toch klaar te zijn voor een jaar of 10.
Na 2 jaar vaatwasser kapot ,net buiten de garantie..printplaat kapot.. hoppa 550 euro..service..waar?
Zeker NIET van BRUYNZEEL en ook niet van ATAG/ETNA....echte miskopen voor mij geweest...BRUYNZEEL ? nooit nooit meer ATAG/ETNA nooit meer...
. -
Jan 6, 2015 om 22:17Registratie niet gedaan bij ETNA/ATAG Nalatigheid van Bruynzeel keukens, of?[quote=fieleke schreef op maandag 14 jan 2013, 09:32]Mij werd wel verteld dat wanneer ik vier apparaten tegelijk kocht van Atag , ik acht jaar garantie zou krijgen. We hebben om die reden vier apparaten gekocht ( am. koelkast, twee ovens en een vaatwasser) en nu blijkt idd dat we ze hadden moeten registeren. Ik was in de veronderstelling dat de aanschaf via de keukenboer, het bewaren van de papieren en bonnen voldoende was. Atag reageert heel kort door de bocht en erg klantonvriendelijk.
-
Dec 27, 2014 om 21:11gedupeerd door de keukenboerHet blijft een moeilijk geval, wij ook een nieuw huis in 2010 en ook een bruynzeel keuken.
In de koopovereenkomst stobd dat alles goed aangesloten moest zijn
Dit was voor de aannemer... Bruynzeel komt alleen installeren en monteren
NIET aansluiten, en als consument denk je dat dat erbij hoort.. Helaas..
Maar dit was ons Niet verteld als koper en heeft de aannemer bij alle huizen
Alle leidingen aan moeyen passen.
Bruynzeel is wel heel erg slecht in zn service...
Als je een keuken koop... Advies... Nooit een bruynzeel...
Wij nu al vanaf 20 november 2014 een ijskast kapot...
Nu 27 december nog niks... Al vrachten eten weg gegooid.. Ze laten je
Gewoon barsten... Oppassen met Bruynzeel en kijk ook een, of bel eens
Met cunsuwijzer geven goed advies... -
Dec 24, 2013 om 22:00Servicebureau FoureverHeb net mail gestuurd naar consuwijzer, was het advies van de kansspelensite
Daar kunnen ze wat aan dat soort praktijken doen.... -
Dec 22, 2013 om 18:26Servicebureau FoureverHallo ,ik ben ook gebeld en door verschillende oorzaken, heb ik toch toegezegd(via bandopname) dat ze 24,95 mochten afschrijven van mijn rekening ,stom ,stom ,stom,..ik weet het
heb 2 dagen later gebeld, maar opzeggen kon ,maar de eerste keer zou er toch geld afgehaald worden
Ik zou een mail krijgen om op te zeggen niet gekregen ! weet iemand meer wat ik kan doen voordat ze elke maand geld er af halen...?
wie kan mij meer info geven..