Antwoorden gegeven door: rdea
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 25, 2013 om 12:42ongevraagde automatische incasso Postcode LoterijTja @ Tijger, ga dit ook doen! Jammer, want wil best goede doelen steunen maar heb het helemaal gehad met de Postcode Loterij, ook met inloggen is al jarenlang een probleem en bellen vertik ik, heb al genoeg aan die lijn gehangen!
@ Jantje, ik heb alleen toendertijd die extra trekking van December geactiveerd, meer niet! Ook nooit eerder is er een Zomertrekking extra bij mij afgeschreven (tot 2010 nagekeken).
Fijne dag allemaal en bedankt voor jullie reacties en ik ga nu lekker van de zon genieten! -
Jul 25, 2013 om 12:20ongevraagde automatische incasso Postcode LoterijBeste Jantje, volgens mijn "afschriften" is dit de eerste keer dat ze zomaar die Zomertrekking automatisch hebben geïncasseerd! Ik ben al lid van vóór 2009, dus speel niet automatisch mee met die 14 trekkingen!
-
Dec 15, 2011 om 23:19Tandartsen tarieven vrij gegeven 2012 onzinWat denkt de Overheid hiermee te bereiken? Dat er nog minder mensen naar de tandarts gaan! Uit de aanvullende verzekering krijg je nog maar weinig vergoed, je moet je vakantiegeld er voor opofferen als je pech heb met je gebit op dat moment.
Is mij dus gebeurd paar jaar geleden, heb een modaal-inkomen, maar kon het toch niet allemaal ophoesten, moet er bij vertellen dat ik een tandarts had, die heel graag fotootjes maakte -bijv. voor 1 wortelkanaalbehandeling bracht hij 9 foto's in rekening! Z'n nieuwe auto voor de deur moest zeker snel afbetaald worden? Nou, niet door mij!
Wat heb ik toch een respect voor de oude tandartsen van vroeger, die ook wortelkanaalbehandeling goed uitvoerden, maar zonder tig foto's te maken!!!!?
Hoe moet dat met mensen die een laag inkomen of uitkering hebben? Die gaan dus helemaal niet meer naar de tandarts toe, omdat ze bang zijn dat ze het niet allemaal meer kunnen en/of willen betalen?!
Ik weet al wat ik ga doen, laat de hele zooi trekken en een gebit plaatsen, kost wel een duit, maar dan ben ik er de rest van mijn leven vanaf, want alles zal toch wel weer in de loop der jaren onbetaalbaar worden!
Wordt 1 grote cententrekkerij !... van beide kanten. -
May 28, 2004 om 15:20niet op tijd geleverde meubelsBen heel benieuwd of u uw bankstel al inmiddels heeft ontvangen?
-
May 26, 2004 om 21:47Prijsverschillen
Maakte dit herhaaldelijk mee bij A.H. Nee, had niets te maken met Bonus-aanbiedingen (heb zelf een pasje), maar het probleem is bij A.H. dat ze niet alle "gewone" aanbiedingen verwerken in de kassa's. B.v. brood was een keer in de aanbieding, (wordt toch zeker wel de hele dag verkocht), efin, 's-middags om 4 uur wisten ze het nog niet bij de kassa en werd ik dus weer naar de klantenservice gestuurd, waar je weer lekker in de rij kan gaan staan!!! Elke keer als ik er kwam, stond ik later bij de klantenservice. Kom er niet meer, ben het nu zat.
Trouwens: Konmar heeft er ook zo'n handje van!! ik neem nu het aktie-kaartje mee en gooi het op de band. Dan bellen ze iemand, die aankomt met een sleutel van de kassa en dan wordt de prijs herstelt. Ook weer tijd verloren, maar......klantenservice komt nu naar mij toe!!
-
May 26, 2004 om 21:14inzakkende en stinkende bank
reactie op luser 123:
Heb zelf een bank van Italiaans design, is al 12 jaar "oud", nog als nieuw en ZAKT niet door!! Tussen zacht zitten en doorzakken zit een groot verschil!!
Wie "zeikt" hier nu eigenlijk?! Net als in de meubelbranche: iemand zijn gelijk geven, schijnt voor velen een hele opgave te zijn.