Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: reaal webcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 3, 2015 om 11:15REAAL premie correctie 2009Beste Ridder,
We snappen dat de brief die u heeft ontvangen onverwachts bij u is aangekomen en dat u hiervan schrikt. Het spijt ons dat de communicatie op deze manier is verlopen. Begrijpelijk dat u graag een bevestiging/overzicht ziet over de betalingen van uw verzekering. Als u ons een e-mail stuurt naar webcare@reaal.nl met uw NAW- gegevens en polisnummer, dan vragen wij dit overzicht voor u aan.
Wat betreft uw vraag over wat het verstandigst is om te doen, daar heeft Tijger1 u al goed over ingelicht. Uw adviseur kan samen met u kijken naar uw mogelijkheden en uw wensen en doelen. Samen kunt u besluiten wat u het beste kunt doen met uw verzekering en met welke beslissing u het meest voordelig uit bent.
We zien uw reactie graag tegemoet! -
Jul 20, 2015 om 14:13Hoe een betrouwbare pensioenbemiddelaar vindenBeste klant,
Op het gebied van advies is vertrouwen erg belangrijk. Dat dit vertrouwen naar jouw/ een adviseur er niet is, dat is natuurlijk erg treurig. Pensioenen en lijfrentes kunnen financieel erg complex zijn. Informatie over de mogelijkheden en vragen over jouw product, daarvoor kun je direct bij Reaal terecht. Ook lezen we van de andere bezoekers hier al veel informatie.
Reaal mag jou helaas niet van advies voorzien. Simpelweg omdat wij onvoldoende inzicht hebben in jouw persoonlijke en financiƫle situatie. Ons advies kan daardoor niet volledig op jou worden afgestemd. Het wordt een lastige kwestie als jij aangeeft adviseurs niet te vertrouwen. Via onze website(https://www.reaal.nl/advies/financieel-adviseur-zoeken#/) kun je eens kijken welke adviseurs er bij jou in de buurt werkzaam zijn. Op deze manier kun je misschien langsgaan bij de adviseur voordat je met deze in zee gaat. Iemand ontmoeten geeft vaak een goed beeld van jouw vertrouwensgevoel in deze persoon. We hopen dat je iemand kunt vinden bij wie het prettig voelt.
Voor overige info, ben je uiteraard altijd welkom! -
Jun 9, 2015 om 10:58Waardeoverdracht PensioenBeste Manon,
We hebben het laten uitzoeken door een behandelaar. Je hebt inmiddels een e-mail ontvangen met de afhandeling. We hopen dat je tevreden bent met de geboden oplossing.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
Met vriendelijke groet,
Marco
Reaal Webcare -
May 29, 2015 om 16:14Waardeoverdracht PensioenBeste Manon,
We hebben jouw bericht gelezen, en begrijpen dat je behoefte hebt aan meer informatie. Logisch, aangezien het een pittig onderwerp betreft. Graag helpen we jou verder.
Het is ons nog niet helemaal duidelijk of het in jouw schrijven gaat over stamrecht, pensioen of lijfrente. We moeten eerst voor onszelf de situatie helder hebben, voordat we een goed antwoord kunnen geven.
Zou jij een e-mail naar ons willen sturen? Als je hierin jouw NAW-gegevens, het polisnummer, en de link van de kassa-website vermeld? Dan zoeken we het voor jou uit. Je mag de e-mail sturen naar webcare@reaal.nl.
We zien jouw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Arjen
Reaal Webcare -
Jan 27, 2015 om 16:51Wie heeft er nog meer negatieve ervaringen met StaterBeste Reaalklant (en anderen),
Via de e-mail hebben wij contact gehad. Uiteraard helpen wij onze klanten graag. Deze klantvraag heeft betrekking op Stater. Dit is een op zichzelf staand bedrijf. Wij kunnen de dossiers niet inzien en hebben ook geen zeggenschap over de doorlooptijden.
Wij hebben telefonisch contact met hen opgenomen om voor reaalklant na te vragen wat de stand van zaken is. De laatste vraag van reaalklant was ,nog, niet binnen. Daarom hebben wij deze vraag naar Stater doorgestuurd. Zij handelen dit verder af.
Vriendelijke groet,
Reaal webcare -
Jan 27, 2015 om 11:13Wie heeft er nog meer negatieve ervaringen met StaterAflossen is inderdaad niet altijd even (fiscaal) voordelig. Heeft u inmiddels een duidelijke verklaring van Stater gekregen? Kunnen wij anders iets voor u betekenen? Zo ja ontvangen wij graag uw hypotheeknummer en NAW-gegevens via webcare@reaal.nl. Dan vragen we het voor u na.
-
Dec 17, 2014 om 11:01rendementGoedemorgen Petra,
Jij wilt weten of een rendement van 4% haalbaar is voor een vermogensverzekering. Graag informeer ik jou verder.
De Reaal Vermogensverzekering is een beleggingsverzekering met een basis overlijdensuitkeringen waarbij het ook mogelijk is om aanvullende dekkingen af te sluiten. Dit product is begrijpelijk, mede omdat de (lage) kosten helder gespecificeerd zijn. Deze staan duidelijk vermeld in de informatie over het product.
De Reaal Vermogensverzekering is een alternatief voor klanten die een Reaal Beleggingsverzekering hebben en willen blijven beleggen. Je bouwt dus een bedrag op door te beleggen. Een rendement van 4% is haalbaar. Het rendement is echter afhankelijk van de 5 verschillende beleggingsmixen waarin belegd kan worden.
Is het nieuwe voorstel onderdeel van jouw hersteladvies?
Met vriendelijke groet,
Jozef
Reaal webcare -
Nov 10, 2014 om 10:12Waarom geldt niet bij alle hypotheken dat je dmv de schenkingsvrijstelling van 100.000 dit boetevrij mag aflossenGoedemorgen Amanda,
Bedankt voor deze vraag. Jij wil graag weten hoe je aanspraak kunt maken op een boetevrije aflossing. Dat zoek ik graag voor je uit. We hebben dan wel het hypotheeknummer nodig. Kan je die per mail sturen naar webcare@reaal.nl? Dan kunnen we even specifiek voor jouw situatie nakijken wat de voorwaarden zijn.
Met vriendelijke groet,
Jozef
Reaal webcare -
Sep 16, 2014 om 09:22OpstalverzekeringBeste Spekkie,
De afgelopen periode zijn wij, net als andere verzekeraars, geconfronteerd met meer schadebetalingen. Wij zijn daarom genoodzaakt om onze premies aan te passen. Laat u zich goed informeren voordat u een beslissing maakt. Ook bij andere verzekeraars zijn namelijk de premies aangepast.
met vriendelijke groet,
Jozef -
Dec 10, 2012 om 11:41levensverzekering[quote=zoekster schreef op zaterdag 8 dec 2012, 09:19]Nog beter zou het zijn als een webcare van Reaal hier zou reageren ;-)
Beste Westhoekje,
We lazen je bericht en helpen je graag.
Gegevens
Stuur je gegevens naar webcare@reaal.nl (polisnummer + telefoonnummer). We nemen dan contact met je op en zorgen dat je de service krijgt waar je recht op hebt.
Excuses
Ook willen wij onze excuses aanbieden voor het feit dat je niet naar tevredenheid geholpen bent.
Met vriendelijke groet,
Webcare REAAL ^GB