Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: redcoonnl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 20, 2014 om 13:00tegoed bon bij defect apparaatBeste Keuning,
Hartelijk dank voor je bericht.
Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!
We hebben ook je melding via Tros Radar en je e-mail met bestelgegegevens ontvangen.
Wij hebben je een e-mail toegestuurd.
Met vriendelijke groet,
Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team -
Nov 27, 2013 om 12:00Rma van redcoon onder de maatBeste K. Niesten,
Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Inmiddels ben je via diverse kanalen geïnformeerd over je klacht.
Momenteel is het door jou opgestuurde artikel nog in reparatie, wij gaan ervanuit dat we je zo snel mogelijk kunnen informeren over de status van je reparatie.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team -
Oct 16, 2013 om 18:02RedCoon's wanprestatieBeste michelfaas,
Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!
Natuurlijk begrijpen wij dat het vervelend is wanneer een product een defect vertoont, een defect laten we graag voor je repareren.
Indien het repaircenter de reparatie niet juist heeft uitgevoerd of geen defect heeft kunnen constateren moeten zij de kans krijgen dit probleem op te lossen. Om de klacht zo goed mogelijk voor je te onderzoeken ontvangen wij graag een uitgebreide klachtomschrijving van je. Denk hierbij aan in welke situatie de klacht voorkomt, hoe vaak etc.
Wij gaan er vanuit dat het repaircenter de klacht binnen een redelijke termijn zal oplossen.
Mocht het repair-center constateren dat het artikel niet meer te repareren is, dan is het mogelijk om je een vervangend artikel te versturen.
Vooralsnog gaan we er vanuit dat de klacht nu wordt opgelost door het repaircenter.
Met vriendelijke groet,
Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team -
Apr 2, 2013 om 10:17AANVULLENDE GARANTIE BIJ REDCOON IS EEN WASSEN NEUS!Beste Gerard,
Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen ons een review te schrijven.
Je mening over én ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!
Zou je mij de gehele corresponedentie met redcoon en Itonia willen sturen per e-mail. Na ontvangst hiervan zal ik zo spoedig mogelijk inhoudelijk op je klacht reageren en kijken naar een passende oplossing. Je e-mail kan sturen naar po.redcoon@redcoon.nl onder vermelding van je redcoon klantgegevens.
Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Gert-Jan
Namens je redcoon Service Team -
Aug 1, 2011 om 14:45Slechte service bij REDCOONGeachte heer,
We ontvangen trouwens graag uw ordernummer (AUF-R-...) via feedback@redcoon.nl om contact met u op te kunnen nemen.
Alvast hartelijk dank,
Uw redcoon Serviceteam -
Aug 1, 2011 om 13:00Slechte service bij REDCOONGeachte heer,
Hartelijk dank voor uw post hier op het forum van Vara Kassa.
We hebben uw zaak bekeken: we hebben in deze een fout gemaakt. Hiervoor willen wij u bij dezen onze oprechte excuses aanbieden.
De manager van onze after-sales-afdeling zal contact met u opnemen om u een passende oplossing te bieden.
Met vriendelijke groet,
Uw redcoon Serviceteam