Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: reentje46
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 24, 2013 om 10:12philips Sarista[quote=gompy2 schreef op vrijdag 24 mei 2013, 08:55]Op Kieskeurig staat ook een enorme waslijst met klachten over dit apparaat (en ook vele andere soorten Senseo's)
Er zijn daar 103 beoordelingen waarvan het overgrote deel negatief.
Philips Nederland geeft daar ook antwoord op veel van die klachten.
Ik zou mijn klacht daar ook deponeren ( en op meerdere klachtensite's waar je antwoord kunt verwachten) en kijken wat voor antwoord je krijgt.
Klik hier-> Kieskeurig
Klagen klagen en nog eens klagen, dat is de enige remedie tegen dat soort bedrijven, ze zijn enorm gevoelig voor deze vorm van anti-reclames.
Dat is/wordt ook de macht van internet.
Suc6
Dank je eindelijk een normale reactie en iets waarmee ik kan ipv wat de bonen kosten. ik zal eens gaan kijken ik laat het nog weten. Bedankt -
May 23, 2013 om 13:37philips Sarista[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 23 mei 2013, 13:30]Waarom ben je niet teruggegaan naar de winkel? Dit is normaal gesproken het eerste aanspreekpunt bij problemen.
Tip voor echte lekkere koffie
En verder ben ik van mening dat je ook dit apparaat beter links kunt laten liggen, rekenen maar even de kiloprijs uit van de bonen, ga wel eerst op een stoel zitten..
Omdat we deze problemen tegen kwamen op internet en daar stond dat je kon bellen met phillips, en ik geloof niet dat blokker me wel een nieuw apparaat had gegeven. ;) -
May 23, 2013 om 12:54philips Sarista[quote=swat1500 schreef op donderdag 23 mei 2013, 12:46]Nee, gek is het niet. U heeft echter geen recht op een nieuwe. Philips is niet verplicht een nieuwe geven als reparatie mogelijk is. Philips mag echter niet tot in het oneindige repareren. In de regel wordt de grens bij 3 (echte) reparatie's gelegd.
Ja dat heb ik vaker gehoord na 3 reparatie's, maar deze zijn niet door mij veroorzaakt maar door philips zelf zou dan toch wel netjes zijn als je zoveel pech hebt. vind het geen reclame voor philips dat zowiezo niet -
May 23, 2013 om 12:51philips Sarista[quote=swat1500 schreef op donderdag 23 mei 2013, 12:46]Nee, gek is het niet. U heeft echter geen recht op een nieuwe. Philips is niet verplicht een nieuwe geven als reparatie mogelijk is. Philips mag echter niet tot in het oneindige repareren. In de regel wordt de grens bij 3 (echte) reparatie's gelegd.