Antwoorden gegeven door: reino
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 27, 2004 om 13:31Problemen opzeggen Wanadoo
Ik heb precies hetzelfde gezeik met wanadoo. Ik heb sinds november 2002 chello. Daarvoor had ik een abonnement van Wanadoo of eerlijk gezegd zij denken dat ik hem nog steeds heb. Ik heb begin januari 2003 mijn abonnement per fax, dat is ook een mogelijkheid vlgns hun eigen site, opgezegd. Kreeg geen bevestiging of iets dergelijks van Wanadoo dat eea was ontvangen.. Ze bleven lekker doorgaan met afschrijven. Op 17 juni nog maar een keer een fax gestuurd en nog kreeg ik niets te horen en bleven ze lekker geld afschrijven. Op 12 november maar eens gebeld en daar werd met verteld dat er niets ontvangen was en dat ik een 06-nummer moest bellen om mijn abonnement op te zeggen. Tevens kreeg ik de toezegging dat zij het ook zou proberen stop te zetten en dat ik teveelbetaalde gelden zou terugkrijgen. Na een paar keer gehoor te hebben gebeld, waarbij ik een aantal minuten heb gewacht en vervolgens letterlijk niets meer hoorde, kwam het stoom me inmiddels uit de oren. Tot mijn verbazing kreeg ik een week later mijn geld terug. Opgelost denk je dan. Niet dus. Er werd weer geld afgeschreven. Ik heb toen nogmaals, DERDE keer, een fax gestuurd on het nu een keer op te lossen. Weer geen reactie en niets.... Ben ik naar de bank gegaan en heb de ai laten blokkeren. Dat is op 29-12-2003 gebeurt. Tot vandaag niets meer gehoord totdat er een brief van een gerechtsdeurwaarder, Touber, van der Velden en Kassies, in de bus lag. Zij hadden mij al een aantal keren een aanmaning gestuurd, oja??, en nu dreigen ze het zaakje voor de rechter te leggen. Mijn rechtshulpverekering heeft mij net zoals de reactie op de eerste vraag al gezegd dat ik een aangetekende brief met alle bewijslast naar wanadoo moet sturen. Ga ik dus ok doen, alleen jammer dat de klant de dupe is van een slechte administatie bij een bedrijf.