Antwoorden gegeven door: rekcna
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 13, 2005 om 08:16Ervaringen met route mobiel na dit eerste jaar?
Onze ervaring met Route Mobiel zijn verre van postitief! Ik heb dan ook vorige week mijn lidmaatschap opgezegd!
We hadden de afgelopen maanden toevallig twee keer pech. Beide keren zijn we weggesleept ZONDER dat er gekeken is, wat er aan de hand was. Er is een vluchtige blik geworpen onder de auto en de "monteur" vertelde de eerste keer dat het een kapotte lager zou zijn. Later bleek dat er zichtbaar verschillende draden loshingen. Ook een probleem met de accu kon men niet oplossen. Beide keren naar de garage versleept, die het probleem zo heeft verholpen. Wel keurig een leenauto gekregen, maar ik ga liever met mij eigen auto verder. Want het blijft halen en terugbrengen van auto's. De nieuwe voorwaarden van Route mobiel vertellen dat je maar TWEE keer per jaar gesleept mag worden. Die twee keer heb ik reeds gebruikt, maar waren achteraf niet nodig geweest. Nu moeten we dus zelf de sleepkosten betalen!
Vanaf 1 oktober zit ik weer bij de ANWB! Routemobiel is wel snel, maar de benodigde kennis hebben ze absoluut niet in huis!
Groeten, Marije