Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: renavandijk
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 21, 2010 om 14:16ZiggoDat was geen issue omdat de diensten op hetzelfde adres worden geleverd.
-
Oct 21, 2010 om 13:45ZiggoHet blijft vreemd, Ziggo bied alle losse pakketten in losse abonnementsvorm gewoon aan op hun website.
Maar ik heb de oplossing gevonden!
Ik heb mijn internet abonnement op naam van mijn vrouw gezet.
Zij heeft nu dus voor 19,95 een Z1 pakket met 5 MB en zelf heb ik het basis telefoniepakket voor 9,95 met het TV en Radio pakket voor 16,95.
En nu heeft Ziggo dus de last van dubbele administratie/facturatie kosten en ik de lust van losse pakketten!
Mvrgr renavandijk -
Oct 21, 2010 om 13:03ZiggoNogmaals,
Ik wil niks meer hebben en wil ook niet meer betalen voor iets wat ik niet wil gebruiken.
Als ik naar de bakker ga en een half brood vraag hoef ik toch ook niet voor een heel te betalen? -
Oct 21, 2010 om 09:26ZiggoIk heb nu 3 losse abonnementen te weten:
Internet 5 MB voor 19,95 euro
Telefoon voor 9,95 met gratis bellen naar ziggo abonnees
Televisie + Radio voor 16,45
Totaal dus 46,35 euro per maand. in de nieuwe situatie moet ik 51,50 euro per maand gaan betalen, een verhoging van 5,15 euro
Als ik kijk wat ziggo mij aanbied is dat dus alleen een vooruitgang op het internet van 5 MB naar 22 MB en is dit een verhoging van bijna 26 % op mijn internet kosten!
Mvrgr Renavandijk -
Oct 20, 2010 om 21:41ZiggoHet enige wat ik meer krijg in de nieuwe situatie is 22 MB internet ipv 5 mb internet.
Hier zit ik niet op te wachten -
Oct 20, 2010 om 21:06ZiggoEven voor de duidelijkheid, ik heb al ruim 10 jaar hetzelfde pakket van Ziggo (voorheen casema) en heb niet gevraagd om enige verandering van diensten en kosten.
Dat de kosten een normale verhoging moeten hebben is geen probleem maar een dienstenpakket dat ik al ruim 10 jaar afneem (overigens ook naar tevredenheid) op deze manier te verhogen vind ik ongepast en ronduit schandalig! -
Oct 20, 2010 om 09:09ZiggoDat klopt maar ik wil helemaal niet veranderen..........