Antwoorden gegeven door: renetjuh
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 17, 2007 om 15:45aanbetaling gedaan op auto en geen auto
ik kan op de vraagsteller wel een aanvulling geven
dit autobedrijf is bezocht ivm kilometerfraude, op dat moment zijn alle auto's in beslag genomen en is de eigenaar en de verkoper in hechtenis gesteld, op dat moment is ook de site uit de lucht gegaan en waarschijnlijk ook de telefoonlijn . dus ik denk dat de vragen steller helemaal geen contact heeft kunnen opnemen met de eigenaar of verkoper tot aan nu toe want naar mijn weten is dit bedrijf nog niet zolang heropend
-
Mar 26, 2007 om 15:41lekkende olieNIET NAAR DE KWIKFIT!!!! zo dat is gezegt, de lekkage kan overal wegkomen o.a bij de krukaskering (wisselbakkant of distributiezijde) caterpanpakking, klepdekselpakking, nokkenaskering (tandwielzijde of bakzijde) oliedruksensor kan lekken , te hoge carterdruk waardoor olie lekkage via luchtfilterhuis en ga zo maar door. ik zou beginnen met het afspuiten van de motor met motorreiniger (kan gewoon bij de wasplaats, 1 euro ben je klaar) zodat de motor weer mooi schoon is en dan vervolgens na even gereden te hebben onder de motorkap kijken waar zich een oliespoor zich begint te ontplooien, vaak is het maar iets kleins , en als je het zelf niet kunt even aan een handige kennis vragen of naar de garage (geen kwikfit , die hebben er geen verstand van en die trekken je er zowieso in)
-
Mar 26, 2007 om 15:31politie denkt dat de auto onverzekerd is ?
het probleem is als volgt: de politie controleerd uw voertuig in de database van het R.D.W. en de verzekeing moet uw auto daar in aanmelden als verzekerd, heeft nu de verzekering dit verzuimd dan weet de politie niet anders dan dat uw auto niet is aangemeld (en dus in hun ogen niet is verzekerd) even bij de verzekering vragen of ze dit alsnog willen doen (komt vaker voor en heb het zelf al eens meegemaakt)
-
Mar 26, 2007 om 14:52auto stopt soms/regelmatig tijdens heftige regeneven voor GRINDWEG , het heeft geen enkel invloed op de motor of de riem wel of niet slipt de motor zal daar niet anders van gaan lopen. u kunt zelf zonder multieriem wel rijden u heeft dan alleen geen voor deel van het opladen van de accu door de dynamo, het lichter sturen door de stuurbekrachtigingspomp , koele lucht van de airco etc . de multie riem heeft niets te maken met toerental of iets anders waardoor de motor slechter zal lopen (tenzij de riem vastgelopen is in een vastgelopen spanrol wat ik onlangs heb meegemaakt) ik denk dat de oorzaak gezocht moet worden in de B.D.P. gever (bovenste dode punt gever) dat die door het vochtige weer slecht contact maakt (kabelbreuk etc)
-
May 18, 2004 om 21:49Moeten wij betalen voor een reparatie die niets heeft geholpen?
ten eerste meneer s.i.p. als er remblokken vervangen worden hoe komt u dan bij remschoenen dat zijn remdelen die in een remtrommel gemonteerd worden en deze vraag heeft betrekking op remBLOKKEN maar dit ter zijde het piepen van de remmen kan oa veroorzaakt worden door imitatie(goedkope)remblokken dus dit zou een oorzaak kunnen zijn maar er zou ook smeer (remstof) tussen de geleiding van de remzadel en de remblokken kunnen zitten hier helpt een beetje smeren tussen de geleiding en de blokken met kopervet (copaslib) goed tegen niet elke dealer smeert dit er tussen maar is wel aanbevolen dus dat zou je ff kunnen checke
-
Apr 16, 2004 om 12:45Peugeotis er mischien in het verleden een trekhaak gemonteerd? ik heb namelijk bij een nieuwe trafic ook deze klacht gehad waardoor de draden van de stekkerdoos van de trekhaak aangesloten waren op de achterlichten (zoals altijd) maar hierbij is de kabel naar de stekkerdoos tussen de achterlicht unit en de carosserie gekomen waardoor er condens in het achterlicht is gekome mijn dealer heeft zich toenertijd geexcuseerd voor deze gemaakte fout en het kosteloos verholpen mischien dat het bij uw 206 ook het geval is