Antwoorden gegeven door: retaillogic
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 30, 2005 om 22:01Lexmark Printer X2350 aanschaf
Dit zou ik zeker niet accepteren! Voor het afdrukken van "zwart" heeft u een "zwarte cartridge" nodig. Voor afdrukken van "kleur" en "kleurencartridge". Wanneer u zwart afdrukt met de "kleurencartridge" zal dit zgn "samengesteld" zijn uit de drie basiskleuren, maar ook de prijs per pargina zal aanzienlijk duurder zijn omdat "kleurencartridges" veel duurder in aanschaf zijn.
Is het ook niet zo dat uw printer twee plaatsen heeft om cardtridges in te plaatsen, namelijk 1 voor een zwarte cardtridge en 1 voor een kleuren cardtridge?
-
Sep 30, 2005 om 21:26Digitale foto's ontwikkelen
Mijn digitalebestanden laat ik altijd afdrukken bij "MediaMarkt". Géén opstartkosten en €0,15 per foto (10x15). Een goede kwaliteit en nimmer verkeerde afdrukken terwijl ik maandelijks ruim 100 fototo's laat afdrukken.
Succes!
-
Sep 30, 2005 om 21:23digitale fotobestanden
Kijk eerst eens naar de instellingen van je digitalefotocamera. Wat zijn de fabrieksinstellingen en "kan" je daar mee "wegkomen". Wanneer je een 3 mega digi hebt, laat deze dan ook op dit format staan. Wanneer je kan kiezen voor de kwaliteit van de opname, kies dan voor "fine". Je bestanden worden dan wel groter, maar je foto beter.
Wat ik zelf doe is na het fotograferen, direct alle foto's op de hardeschrijf zetten en op een DVD branden. Zo kan er weinig gebeuren wanneer je met je foto's gaan expirimenteren. Inderdaad: hoe meer je een opname vervolgens "bewerkt", des te minder de kwaliteit is. Niet doen dus. Het voordeel van het opslaan op een DVD is dat je altijd een goed "bestand" achter de hand hebt.
Mijn ervaring is dat is zo min mogelijk mijn foto's bewerkt wanneer ik ze "upload" naar de afdrukcentrale. Zo krijg ik ook de beste resultaten.Succes.
-
Sep 30, 2005 om 20:56problemen naar aanschaf nieuwe autoDirect een brief naar de importeur sturen. Ik heb ooit ook een "probleem" gehad na aflevering van een nieuwe auto. Direct na het wegrijden van de dealer bleek er al een "probleem" te zijn welk door de garage zelf niet serieus werd genomen. De nieuwe auto is drie keer terug gegaan naar de garage zonder dat "het "probleem" vakkundig werd opgelost. Uiteindelijk naar de importeur geschreven en direct antwoord gekregen. Binnen twee weken was de klacht verholpen!