Antwoorden gegeven door: rex2004
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 12, 2005 om 02:33Ervaringen met route mobiel na dit eerste jaar?
Ik ben dus ook sinds het begin van Routemobiel, lid ervan! Wat een DOFFE ELLENDE,kennis van zaken is er schijnbaar niet bij autobedrijf van de Kolk uit Ede, die de evt. sleepdiensten dus voor Routemobiel voor hun rekening nemen. Uitleg:Twee keer wilde ineens mijn auto niet starten,stond in mijn garage,maar je kan Routemobiel bellen.De eerste keer wist de monteur geen eens hoe de motorkap open moest (ik ook niet zo gauw,maar ik ben dan ook geen monteur/hulpverlener) bij het optakelen van mijn auto werd mijn rechterspiegel bekrast doordat er geen rekening met de deurpost werd gehouden EN de onderkant van mijn spatbord werd licht bekrast.Later bleek ( kreeg ik van mijn autobedrijf te horen die mijn auto altijd in onderhoud heeft) dat die monteur het eigenlijk snel had moeten kunnen verhelpen en dat ik die kosten die ik nu gemaakt had bij mijn garage eigenlijk niet had hoeven hebben. Tweede keer: wederom niet starten, bleek achteraf aan mijn alarmsysteem te liggen.Ik had alvast de motorkap opengezet, desbetreffende monteur wist ook niets anders te zeggen dat hij wel wat draadjes door zou knippen en dan zou mijn auto waarschijnlijk wel weer starten, waarop ik zei, er worden niet zomaar draden doorgeknipt, waarop hij mij toch maar gelijk gaf en zei;"nee dat zal ik dan toch maar niet doen.Auto weer mijn garage uitgeduwd, alleen deze monteur??? reed zo vooruit dat op echt een paar centimeter na mijn auto tegen een houten hekwerk was aangegaan, uiteraard werd ik daarover boos,toen ik dan ook nog moest constateren dat hij NIET de takelwagen naar mijn auto zou rijden ,maar mijn auto naar de takelwagen wilde duwen, toen werd ik echt radeloos van zoveel onbenulligheid.Op mijn voorstel toch echt de takelwagen voor mijn kapotte auto te zetten zodat we niet zo ver hoefde te duwen kwam gelukkig een positief antwoord.Toen de auto er op stond en ik 'm vroeg de auto gelijk naar mijn garage te brengen zodat ie maar één keer erop en eraf getakeld hoefde te worden werd negatief gereageerd,nee de auto moest eerst maar met hem mee, daar eraf en de volgende dag weer erop en dan naar mijn dealer waar ik alle vertrouwen in heb, mijn voorstel dat ik mijn dealer wel zou bellen en zelf de verantwoordelijkheid nam dat mijn auto gelijk al daar stond werd afgeslagen.de belofte dat ze binnen 30 minuten ter plekke zijn is ook lariekoek, de tweede keer wel,maar de eerste keer heb ik echt stukken langer moeten wachten,niet zo een punt,maar wat ik wel erg jammer vind is dat de vakkennis bij ROUTEMOBIEL mijnsinziens ver te zoeken is en dan heb ik er lijkt mij geen boodschap aan dat ROUTEMOBIEL het uitbesteed,zij beloven en garanderen mij goede hulp waar dan ook tegen betaling van mijn contributie en dat is nu juist wat ik NIET KRIJG ,goede hulp bij pech met mijn auto van ROUTEMOBIEL.Ik weet wel dat ik weer overstap naar de ANWB, wel duurder,maar die helpen je tenminste is mijn ervaring.