Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: riannecopal
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 10, 2004 om 07:38patricia holland intrum justitia
Ik heb onlangs ook iets dergelijks aan de hand gehad bij Bakker - Hillegom. Ik heb het even aangezien en toen de situatie dreigend werd het voorval voorgelegd aan de Consumentenbond. Hun advies was om een brief te sturen - eventueel aangetekend maar hoeft niet - duidelijk uiteen zetten wat er volgens jou aan de hand is en sluiten met als hun het tegendeel kunnen bewijzen dat ze dit dan maar moeten doen. Wij hebben hierna nooit meer iets gehoord! Veel succes!
Rianne Copal
-
Apr 16, 2004 om 12:43problemen tussen router en kabel internetproviderals het een abonnement betreft van @home wil klagen nogal eens helpen. Wij hebben hetzelfde probleem gehad. Alles was doorgemeten en akkoord bevonden. Het probleem was echter niet opgelost en de provider kreeg de schuld. Ik heb toen een lijst gemaakt van alle momenten waarop wij geen internetverbinding hadden. Dit had succes! Met een maand restituie van het abonnementsgeld. Want daar hadden we ook recht op. Sindsdien werkt het perfect.