Antwoorden gegeven door: riavalk1956
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 9, 2018 om 02:28Park Plus parking Schiphol
Cheap-Parking - Cheap parking? Onbetrouwbare dieven
Review:
Bij terugkomst vraagt mijn navigatie/radio om de kaart te controleren. Nu ga ik niet midden in de nacht op een parkeerterrein kijken of mijn kaart moet worden geupdate.
Paar dagen later (vraag kwam steeds terug) dan maar eens doen. Toen bleek dat de geheugenkaart achterstevoren in mijn navigatie was gepropt. Kaart kapot en navigatie onbruikbaar. Schade een dikke € 200,--. Dus mailen. Gelijk aangegeven dat mijn parkeergeld (euro of 2) ook verdwenen was.
Reactie van de heer Garritsen? Bewijst u het maar!
Nou Parking 3 op Schiphol is net zo duur en met de gratis bus net zo makkelijk. En je hoeft je sleutels niet af te geven.
Sterke punten:
liegen, bedriegen, stelen, beschadigen en ontkennen!
Zwakke punten:
dat er dieven en leugenaars werken
Dick beveelt Cheap-Parking NIET aan bij vrienden/bekenden
-
Mar 9, 2018 om 00:33Park Plus parking SchipholRADOUANEAugust 7, 2017 at 9:52 am
0.5
Locatie
10
Prijs
10
Afstand
10
Personeel
10
Service
10
EIGENAAR CHEAP-PARKING OF SUN-PARKING OF WEET IK VEEL WELKE SITE NOG MEER IS EEN OPLICHTER
Parkeerplaats is donker en slecht verlicht. Passagiers lopen roekeloos en slepend met koffers tussen de auto’s door. Mijn auto is op drie plaatsen beschadigd en CHEAP Parking verklaart mij voor gek omdat ik ze aansprakelijk stel. Ik beveel het niemand aan om bij CHEAP PARKING de auto achter te laten/parkeren.
-
Mar 9, 2018 om 00:27Park Plus parking Schipholnog 1 dan om het af te leren
Review:
Voor mijn vakantie de auto in goede staat afgeleverd
Bij terugkomst wilde ik 's nachts weg rijden van de parkeerplaats deden mijn lampen het niet meer en hendel moterkap was afgebroken.
Voor iedereen die denkt dat je hier goedkoopt parkeert, doe het niet!
Goedkoop parkeren blijkt na het ophalen van je auto een stuk duurder te zijn door de reparatiekosten!
Sterke punten:
Liegen, bedriegen
Zwakke punten:
Betrouwbaarheid, eerlijkheid -
Mar 9, 2018 om 00:22Park Plus parking SchipholZo zie je maar dit vond ik op internet: https://www.parkerenbijvliegvelden.nl/reviews/p5-schiphol-valet-parking/61090-gelikte-officiele-website-lijkt-van-de-lucht.php
bestaat een gezegde toch iets met een pot en deksel haha.
Die ondernemer van Parking Groep holland is helmaal doorgeslagen en probeert nu concurenten te beschadigen. Heel laag hoor -
Mar 9, 2018 om 00:19Park Plus parking Schiphol
Review:
U komt terecht op een vaag terreintje in Rozenburg met een container en een terrein met op elkaar gepakte auto's. Had u dat verwacht? Ik dacht voor 100% zeker, dat ik op het verkeerde adres was....toch niet.
De P5 of Sunparking = hetzelfde bedrijfje (met slechte reviews) en nog meer andere namen, is totaal niet zo glossy als de website doet vermoeden, maar ja, uw vlucht wacht niet. U hebt al betaald? Jammer. U komt in de stress? Zie google voor de locatie. even door scrollen...
Kruisweg+415,+1437+CJ+Rozenburg/
U moet opeens (als een soort overval) uw sleutel inleveren van uw dure auto zegt iemand tegen u door het raampje! Dit staat echt niet op de glossy web site! Dan zegt de man: dit is onze werkwijze meneer, u moet uw sleutel inleveren! De kilometerstand wordt wel genoteerd. Tuurlijk. Wordt er dan mee gereden? Ja zo werken wij.
U moet opeens een formulier tekenen, dat P5 (u ook dus) niet verzekerd is voor diefstal of verduistering van uw auto! Tuurlijk niet! Dat is nooit zo bij een parkeerplaats toch? Als bij terugkomst blijkt dat uw kostbare bezit er niet meer staat (verduisterd ofzo), dan bent u behalve uw sleutel, uw auto ook uw parkeergeld kwijt! Dan blijkt opeens dat goedkoop best wel duurkoop kan zijn, want mijn verzekeringsmaatschappij wil wel vergoeden bij diefstal of verduistering, maar dan moet ik wel de sleutel kunnen overhandigen, maar dat lukt dan niet meer zo goed want die heb je dan niet meer.
De eigenaar van het terreintje stelt na eindeloos 7 keer bellen: inleveren sleutel staat op de web site. Is echter 100% onjuist. Misleiding dus, dat dit nog gewoon kan in Nederland. Staat er niet. Kijk zelf maar. Ik heb een kopie gemaakt van de site. Reclame code commissie maar even bellen dan.
Er staat klip en klaar: Bij aankomst parkeert u uw auto op ons afgesloten, bewaakte terrein (en die u dat ben ik zelf toch?)
(Alleen in de kleine lettertjes staat het anders volgens de eigenaar en dat had ik maar moeten lezen (ik ben vanaf nu dom dus) niet lezen wat er op de website staat .............Nu ben ik dus de pineut en kan ik fluiten naar mijn geld.
Zo goed meent het bedrijf het dus echt niet met u en uw auto.
Op deze P5 (lijkt officiële Schiphol Parking maar is het niet) mag u zeker niet zelf parkeren zo blijkt, omdat de auto's zeer dicht tegen elkaar gezet worden zonder tussenruimte links, rechts, voor en achter en dat kunt u natuurlijk niet..Zo passen er meer auto's op de vierkante meter. Zie google locatie en zie zelf dat het klopt wat hier staat. Dat staat niet op die mooie web site...
Doe er mee wat je wil. Echt iets voor het TV programma Radar.
Sterke punten:
De telefoon wordt zeker opgenomen. Je kunt je verhaal uitgebreid doen, maar er wordt voor 100% zeker niks mee gedaan zegt de eigenaar. Dat is bedrijfspolicy stelt de eigenaar.
Het gaat niet om de klant maar om het spekken van de eigen bank rekening.
Top natuurlijk, maar strookt nou weer helemaal niet met de aanhef op de web site.
Vakantie gevoel al weer ver weg zeg maar.
Eerlijk is eerlijk: P5 is minder duur dan andere P's, maar dat snap ik nu ook wel.
Zwakke punten:
Onbetrouwbaar (komt de helder gemaakte afspraak niet na) misleidend en onfatsoenlijk.
De luxe shuttle bleek een oud Ford Transit busje.
Sterke punten:
Neemt wel de telefoon op, maar lost niks op.
Alleen maar JIJ bakken en eindeloos gebakkelei.
Zwakke punten:
Bedrijf is nergens verantwoordelijk voor, niet voor de tekst op de web site en niet voor eigen personeel, niks. Advies: niet doen.
=============================================
Voor een paar euro meer kun je beter op P3 van Schiphol parkeren. Prima luxe grote shuttle bus om de paar minuten. Top. -
Feb 21, 2018 om 21:36Park Plus parking SchipholMijn dochter is gisteren vertrokken en wij zijn 18 februari weer thuisgekomen. Mijn man en ik waren meer dan tevreden. Tot mijn verbazing zag ik bij thuiskomt een e-mail van het parkeerbedrijf Sun-parking waar ik verleden jaar mijn auto heb afgegeven. Ben wel blij dat ik al op reis was anders had ik toch een naar gevoel gehad. Daarbij vind ik het wel frappant dat juist dit bedrijf deze e-mail stuurt. Aangezien ze destijds 86KM in onze auto gereden hebben. Een reactie is nooit meer gekomen na diverse e-mails. Wij vonden het verder prima en bij me dochter is de heenreis ook vlekkeloos verlopen die moet wel nog terugkomen uiteraard. Wat ons betreft een prima service en een goede aanbieding.