Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ricardo_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 12:58Hoge telefoon rekeningJe kunt je natuurlijk afvragen of KPN haar zaken relaties niet beter zou moeten controleren op wat zij van plan zijn met een 0906 nummer. Uit uw verhaal maak ik op dat de KPN klantensevice kennelijk al op de hoogte was van de problemen met dit 0906 nummer omdat ze meteen wist te vertellen dat het via de computer zou gebeuren. Weet u inmiddels al wie er achter het betreffende nummer zit?Om de kans op dit soort spookrekeningen te verkleinen is het verstandig om de computer niet altijd op het telefoon net aan gesloten te laten. Trek de stekker er dus meteen uit als je die niet meer nodig hebt. Zorg er voor dat het geluid van de moden tijdens het kiezen van een nummer altijd hoorbaar is via de luidsprekers. Daarnaast kun je de instellingen voor internet verbindingen controleren op ongewenste inbelverbindingen. Kies boven in de werkbalk van internet explorer "extra" en dan "Internet opties" en klik op verbindingen. Verwijder de ongewenste inbelverbindingen. Die laatste optie beschermt alleen tegen ongewenste inbelverbindingen die via Internet explorer lopen, en dat zijn meestal sex site's die er agressieve methoden op na houden. Zorg er voor dat anivirus software altijd actief is op de achtergrond en doe regelmatig een updat van virusdefenities. Hoewel dat niet helpt tegen onbekende en nieuwe virussen. Het is ook nuttig om een (goede) Firewall te instaleren. Een dergelijk programma beschermt de computer tegen inbrekers. Op www.zonelabs.com is een goede gratis basisversie te downloaden.
-
Apr 16, 2004 om 12:17Verdrievoudiging energiekosten!Is alleen het deel aan verbruikte elektriciteit zo veel hoger geworden of is de eindrekening zoveel hoger? Het is belangerijk om uit te zoeken waar die hoge kosten in zitten. Er zijn op de site van Tros Radar al problemen gemeld door afnemers van groene stroom bij Essent. Essent berekende onterecht Netwerkkosten door die door afnemers al aan Evolta betaald waren. En zo zijn er meer problemen met de administratie rond de levering van groene stroom. Het kan dus best zijn dat er een administratieve fout is gemaakt.
-
Apr 16, 2004 om 12:02EuroDisnet ParijsMet Disneyland heb ik geen ervaring, maar ik denk dat je dit soort nare ervaringen ook in Nederland kunt oplopen. Ben twee jaar geleden met twee vrienden in Six Flaggs Flevoland geweest en we waren het er allemaal over eens dat het daar met de service en klantvriendelijkheid goed mis is. Leuke achtbanen hoor daar over niets goeds, maar als je er er iets te eten zoekt sta je een eeuwigheid te wachten (30 min.) voor je geholpen wordt om vervolgens veel geld neer te moeten tellen voor kwalitatief slechte troep. En het was er nieteens druk die dag.
Een keer werden wij zelfs grof en onheuselijk bejegend toen we in een attractie plaats namen. Wil iedereen even netjes recht gaan zitten handen omhoog houden A.U.B, klonk er op grove en onvriendelijke toon via de luidsprekers. Vervolgens werden wij en enkele andere mensen pijnlijk ingeklemt.
Aan het einde van de dag ongeveer 25 minuten voor sluitings tijd legden ze een achtbaan gewoon gedurende 15 minuten stil om èèn treinstel van die achtbaan van de rails te halen. Hadden ze dat niet na sluiting kunnen doen? Op dat moment stonden er toch nog een behoorlijke rij mensen te wachten die nog een laatste keer in die baan wilden. Wij hadden de indruk dat het met opzet gebeurde om de mensen sneller uit het park te jagen. We hebben eeb klacht ingediend en kregen excusses voor de ongemakken en een seizoengebonden kortingskaart voor een volgend bezoek aangeboden.