Antwoorden gegeven door: richard64
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 28, 2006 om 07:44problemen met breedband bij Fiberworld / dis
Je kan niet zomaar opzeggen, of je moet na je jaarkontrakt zijn, dan heb je een maand opzegtermijn. Dit kan je controleren in de voorwaarden van Fiberworld. Op het Fiberworld gebruikersforum zijn ook wat topics geweest over opzegging. Hou er wel rekening mee dat als je BBNed verlaat je € 77 kosyen te betalen hebt. Dit geldt niet als je naar een andere BBNed provider overstapt. Informeer in dat geval eerst bij de nieuwe provider.
Het is ook zo dat de telefonieproblemen hoofdzakelijk bij BBNed zitten en niet bij Fiberworld. Heb je al gevraagd of je VoDSL naar het nieuwe BBNed platform overgezet kan worden? Oorspronkelijk zaten de "oudere klanten" via Colt.
Overigens komt binnenkort firmware 6.10 voor de Copperjet 816-2p uit. Ik heb een pilot thuis draaien met goed resultaat. Die zou je ook nog kunnen proberen.
-
Aug 30, 2005 om 11:11problemen met breedband bij Fiberworld / dis
Ik gebruik alternatieve firmware tegen de echo, vervorming en wegvallen. Bij mij werkt de telefonie nu goed.
Ik heb de oplossing op het gebruikersforum voor Fiberworld geplaatst en ook anderen hebben blijkbaar goede resultaten. Zie hiervoor http://www.fiberworldgebruikers.com/forum/showthread.php?t=52 bericht #5.
Succes, ik hoop dat het bij jou ook goed werkt!