Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: richard92
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 24, 2017 om 21:21Tommy Hilfiger betaalt restitutie (316 euro) niet terugHoi Ramon,
Ik zit met precies hetzelfde probleem!
Op 22 juni 2017 heb ik een bestelling geplaatst bij Tommy Hilfinger van een kleine 500 Euro.
Vervolgens de bestelling retour gestuurd en hiervan op 12 juli 2017 een bevestiging ontvangen dat binnen 5 dagen het geld terugestort zou worden.
(Tot hier gaat het nog goed...)
Maar vandaag (24 juli 2017) nog geen restitutie ontvangen van mijn bestelling. Na het lezen van alle klachten op Facebook en verschillende forums op internet blijk ik niet de enige helaas.
Na een poging of 10 gedaan te hebben om de klantenservice van Tommy Hilfinger te bereiken kreeg ik al door dat er iets niet klopt. De verbinding wordt elke keer na 5 minuten en 25 seconden verbroken. Op e-mails wordt ook niet gereageerd en op de Facebook chat word je te woord gestaan door een computer bot!
Anno 2017 is het echt ongelofelijk (knap) dat een bedrijf welke al sinds 1984 bestaat onbereikbaar is via e-mail, facebook(chat) en zelfs telefonisch.
Hierbij mijn oproep aan Tommy Hilfinger om hun hoofd uit het zand te halen en alle problemen op te lossen en te stoppen met deze struisvogelpolitiek.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard...
Met vriendelijke groet,
Richard