Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: richie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 12:10opzegging van leesmaphopelijk heeft u de naam genoteerd waarmee u gesproken hebt. Ik zou hem onmiddelijk opbellen en zeggen dat je dit niet accepteerd en dat hij actie moet ondernemen. Als dit niet helpt zou ik iemand spreken van de directie en hem het verhaal uitleggen, de kopie van de brief nogmaals aan hem versturen (aangetekend! om te voorkomen dat ze opnieuw beweren uw brief niet ontvangen te hebben) Succes
-
Apr 16, 2004 om 11:53buitenlandsverkeerOok bij ABN AMRO is het gratis mits je de betalingsopdracht volledig ingevuld aan levert. Endus zonder iban of bic krijg je te maken met opzoek kosten (arbeidsloon). Het is dus van belang aan de begunstigde zijn Int. bank account number (iban) en zijn Bic (ook wel bank of swift code) te vragen, zo voorkom je dat je provisie moet betalen voor je buitenlandse overboeking onder de 12.500 euro. Bij abnamro staat trouwens je iban en bic op je rekeningafschrift en kan je hem ook zelf opvragen via internet http://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/internationaal_betalen/. En nog een tip, geef je opdracht via internetbankieren, dit is altijd goedkoper dan via papieren opdrachten indien je toch niet alle gegevens van de begunstigde hebt. succes