Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rick_slijkhuis
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 22, 2010 om 09:27UPC Klantenservice: Schande![quote=dobby schreef op dinsdag 21 dec 2010, 19:32][quote=rick_slijkhuis schreef op donderdag 21 okt 2010, 14:14]Wat ik hier nog aan toe wil voegen is dat ze tussen 12:30 en 13:00 een antwoordapparaat inschakelen voor de lunchpauze. Ongelofelijk dat een groot bedrijf als dit zoiets kan maken. Elke keer als je dat antwoordapparaat hoort hebben ze toch weer 0,80 cent binnen!
sorry - maar 0.80 eurocent (nog geen 2 guldencenten)? - ok - is niet specifiek op jou gericht hoor, maar waarom hebben echt hele kuddes mensen het over eurocenten als ze (neem ik aan) euro's bedoelen? ik bedoel - even 2 ordes ernaast zitten is toch geen kleine afrondingsmarge meer??
Heb je door dat je reactie geeft op een stuk dat al helemaal niet meer aan de orde is? Je hebt een punt, maar die discussie hoort hier niet echt plaats denk ik. -
Dec 20, 2010 om 10:31Mindere mediabox bij hetzelfde abonnement[quote=freya schreef op maandag 20 dec 2010, 10:23]
Hallo Rick,
Ik weet dat UPC inderdaad nieuwe boxen uitgeeft, maar blijkbaar ook nog steeds van z'n oude rommel af wil. Ik neem aan dat je al contact gehad hebt met UPC over een mogelijke omruil? Op diverse fora lees je dat UPC daar soms wel gehoor aan geeft, maar meestal beginnen ze er niet aan.
Als ze mij dat zouden flikken zou ik de box spontaan 'per ongeluk' van de kast stoten.....
m.vr.gr. Freya
Haha! Dat is een goeie!
Denk alleen dat dat niet meer opgaat nu er een publieke discussie over gevoerd wordt.
De discussie is trouwens lekker aan de gang op het UPC forum:
Link -
Dec 20, 2010 om 10:22Mindere mediabox bij hetzelfde abonnement[quote=invalide schreef op maandag 20 dec 2010, 10:16]Opzeggen en tijdelijk Annaloog kijken en volgend jaar opnieuw aanvragen en U kreeg een nieuwe dus zo doe je dat.
Helaas geven ze bestaande geen nieuwe tenzij defect en niet herstelbaar, dus tijdelijk iets minder en binnen enkele maanden zit je ook goed voor zelfde geld.
Dat is dus hetgene waar ik tegenin wil gaan. Het kost zowel UPC als de klant onnodig veel moeite om de juiste mediabox te krijgen: Opzeggen, alles inleveren, Aanmelden, alles opsturen en alle amdinistratieve rommel dat er tussen zit.
Dat je als UPC zijnde niet het initiatief neemt om alles om te ruilen kan ik begrijpen, maar degene die erom vragen dien je deze service wel te verlenen.
Het zou handig zijn om iemand met verstand van rechten hier een mening over te laten geven. Dan weten we wie er in het gelijk staat: Gelijke monniken, gelijke kappen denk ik zelf. -
Dec 20, 2010 om 10:11Mindere mediabox bij hetzelfde abonnementExcuus voor de extra post, De url is van het forum is niet goed meegenomen. Bij deze:
Chello UPC Forum -
Dec 20, 2010 om 10:02UPC Klantenservice: Schande!Ik heb meteen een topic gestart op het UPC forum. Voor de mensen die het interessant vinden. Via de onderstaande link is de discussie op het forum te volgen.
Topic Chello forum
Het blijft een principiele discussie met UPC, waarbij ik meen dat iemand met een gelijkwaardig abonnement het recht heeft op gelijkwaardige beeldkwaliteit. Het moet dus mogelijk zijn om je oude mediabox om te ruilen voor degene die nu met hetzelfde abonnement wordt meegeleverd. -
Dec 20, 2010 om 09:37UPC Klantenservice: Schande![quote=cootje500 schreef op zaterdag 18 dec 2010, 23:25]Ik bel nooit naar de klantenservice,op het chello forum zitten een paar technische mensen van upc die stuur je een berichtje met wat het probleem is en het wordt verholpen of je krijgt als het nodig is een nieuwe mediabox.
Ik ben een paar keer via hun geholpen en ik heb prima service gehad en voor de rest gelukkig geen problemen gehad.
Overigens Rick als je een HD abbonnement neemt heb je recht op die box met HDMI dat stond bij mij in de installatie handleiding als ik jou was zou ik even naar het chello forum gaan aanmelden dan kan je bij leden zoeken op naam zoek dan de naam van Jordy naast de naam zie je staan technisch medewerker,een berichtje naar hem en binnen een paar dagen heb je antwoord,ik heb geen HD maar mijn zwager wel die kreeg gelijk een box toegestuurt met HDMI aansluiting.
Hoi Cootje500,
Bedankt voor je tip, ik ga het zeker proberen!
Ik heb helaas geen UPC HD, maar wel zie ik dat iedereen in mijn omgeving nu een HD kastje krijgt bij het abonnement zonder HD en daardoor dus ook beter beeld krijgt. Ik wil mijn kastje dus omruilen vanwege het principe dat ik hetzelfde betaal voor mindere kwaliteit. -
Oct 25, 2010 om 09:58UPC Klantenservice: Schande!Heel stom van mijzelf, maar ik heb per ongeluk naar 09001508 in plaats van 1580 gebeld.
Dit blijkt een fraudenummer te zijn waarin aangegeven wordt dat je de eerstvolgende bent. Na 40 minuten hangen ze gewoon op.
Het is dus onterecht dat ik hier UPC voor beschuldigd heb, maar het feit blijft nog steeds dat ik door het scart-boxje slechter beeldkwaliteit heb dan degene die na mij een hdmi-boxje hebben gekregen. Een groot verschil tussen digitaal (hdmi) en analoog (scart) dus.
UPC wilt het boxje niet omruilen. "Hij doet het nog, dus ruilen wij hem niet om". -
Oct 25, 2010 om 09:54UPC Klantenservice: Schande!Veel vrienden van mij hebben ook het standaardpakket en hebben daar het hdmi boxje bij gekregen. Het kan wel zo zijn dat er geen HD wordt uitgezonden, maar het boxje zorgt er in ieder geval voor dat het "uitvergroten" van het SD formaat er goed uit ziet. Wat erg veel verschil maakt in de kwaliteit van het beeld.
-
Oct 21, 2010 om 17:12UPC Klantenservice: Schande!Inmiddels ben ik naar het UPC center in Zuidlpein Rotterdam gegaan om daar verder geholpen te kunnen worden. Na een half uur wachten ook daar geen resultaat. Er werd gezegd dat ik thuis de klantenservice moet bellen om te vragen of het omruilen van de mediabox mogelijk is.
Ik zit nu inmiddels weer 32 minuten te wachten totdat ik iemand aan de lijn krijg kosten: meer dan 24 euro. Voor helemaal niks!
Een mooie dag naar de knoppen en in totaal voor 50 euro beroofd! -
Oct 21, 2010 om 14:14UPC Klantenservice: Schande!Wat ik hier nog aan toe wil voegen is dat ze tussen 12:30 en 13:00 een antwoordapparaat inschakelen voor de lunchpauze. Ongelofelijk dat een groot bedrijf als dit zoiets kan maken. Elke keer als je dat antwoordapparaat hoort hebben ze toch weer 0,80 cent binnen!