Antwoorden gegeven door: riena
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 9, 2006 om 14:08Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTER
vandaag 9-03-2006 werd ik gebeld door bedrijfsleider van de aldi. hij vertelde mij dat medion vol hield van valschade.
hij zei dat ik het volgende moest ondernemen: bel medion en laat camera retour sturen.betaal die 35,= en kom met camera, kassabon etc. naar zijn filiaal van aldi waar het gekocht is. hij vertelde mij dat ik het geld terug krijg want de camera zit binnen garantietermijn.
ik vind dit een compliment waard voor de filiaalleider. wat een service. proficiat!!!!!
-
Feb 22, 2006 om 22:39Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTER
vanmorgen 22-02-2006 weer gebeld door een medewerker van medion dat ik nog niet gereageerd had op offerte van 90,= (schermvervangen) die ze mij hadden toegestuurd en dat termijn verstreken was.
ik heb medion medewerker duidelijk gemaakt dat ik met de offerte niet eens ben en dat er gesproken wordt over valschade en dit zeer zeker niet het geval is en dat ik hiermee niet akkoord ga. hij zocht kontakt met monteur en deelde mij weer mede dat dit wel degelijk valschade is en dat hij toch gevallen moet zijn of zat het ook in de tas. Ze deelden mij mede dat hij wel retour werd gestuurd en ik heb gezegd dat ik dit niet accepteer en niets betaal.
Ze zoeken dus steeds naar iets nieuws heb ik het gevoel om een uitweg te vinden.
we wachten af!!!
-
Feb 22, 2006 om 22:25Medion Service Center
ik koop dus ook nooit geen lifetec producten meer bij de aldi -
Feb 16, 2006 om 23:55Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTER
Ik heb/had een digitale camera.Lifetec LT 41856 NL
Vanaf 4 a 5 maanden oud ging de camera niet meer uit. Moest steeds accu eruit halen en er weer in doen om zo de camera te kunnen uitzetten. tevens bleef de lens half open staan. Tot op een gegeven moment de camera niets meer deed. Terug naar de Aldi, moest rechtsreeks kontakt opnemen met medion. Dit gedaan. Allerlei handelingen wat ik moest verrichten werd via de telefoon gedaan. Na deze handelingen niets verder opgeschoten. Alsnog moest de camera worden opgestuurd. Zat nog binnen 1 jaar garantie. Kreeg offerte terug: valschade 90,= scherm vervangen Garantie op scherm is binnen 6 maanden. Hierop nu meerder malen gereageerd omdat ik niet met valschade eens ben. Deze camera is nooit enen keer gevallen; Altijd in hoesje en in fototas geweest, dus valschade kunnen ze niet aantonen.
Afgelopen week nogmaals gereageerd: nu bleek ineens 3 jaar garantie op camera te zitten, maar schade scherm werd niet vergoed.(onderdelen die bij reparatie moeten worden vervangen 6 maanden garantie) Ik kan de camera terug krijgen dan moet ik 35,= betalen. Hierop nog maar weer gereageerd. Telefoon heeft wel ruim een kwartier in de wacht gezet. Big Business!!!!!!!
Werd van kastje naar de muur gestuurd: ene persoon verteld 1 jaar garantie en ander 3 jaar garantie. Wat moet ik nu geloven. Ik wacht reactie van medion nu af.