Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: righard
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 5, 2013 om 12:41Touroperator annuleert vlucht, kan dat?Kijk even bij Transavia... Genoeg beschikbaarheid en ~500 Euro/pp
En het komt vaak voor dat een tussenpersoon/lokale agent de vervoersmaatschappij niet betaald.Dan is het niet meer dan logisch dat deze vervoersmaatschappij de tickets hiervoor annuleert, Deze zijn immers niet betaald. -
Jun 20, 2011 om 13:16is Nintendo-aankoop bij Bart Smit nog te ontbinden?Soms gaat het echt veel sneller om de fabrikant te benaderen als de winkel dit aangeeft.
De speaker van mijn HTC HD2 deed het na 13 maanden ineens niet meer. De speciaal winkel waar ik hem heb gekocht verzocht mij direkt met HTC contact op te nemen. Het kan via de winkel (geven zelf ook aan dat zijn eerste aanspreekpunt zijn), maar dan is de telefoon minimaal 3 weken weg. Ik heb HTC gebeld (maandagochtend), uiterst vriendelijk te woord gestaan, alles geregeld: een koerier haalde dinsdagochtend mijn telefoon op, donderdagochtend stond de pakketpost voor mijn deur met en gerepareerde telefoon (mooi doosje, schoonmaakdoekje, pen, ed). Kosten 0,00 (garantie). Complete trajekt op internet te volgen.
De telefoon van mijn vrouw (een HTC Desire), via de KPN winkel, functioneerde niet meer. Terug naar de KPN winkel die hem opstuurt (vertellen niet zelf met HTC kontakt op te nemen). Toen is haar telefoon 3.5 weken weg geweest. Euvel netjes verholpen, zelfde retourdoosje ed. maar minimaal 3 weken weg.
Het is dus niet in alle gevallen het ontlopen van de verantwoordelijkheid. Soms is de suggestie juist de klantvriendelijkheid omdat eea dan veel sneller verloopt. -
Feb 1, 2011 om 15:21PayPal blijft aandringen[quote=hansiepeter schreef op dinsdag 1 feb 2011, 14:07]Wat ik mij nu afvraag is:
1. hoe is het mogelijk dat iemand met mijn emailadres en een foutief bankpasnummer via PayPal toch bij mijn rekening kan komen;
2. is er een mogelijkheid om zonder je te registreren een behoorlijk antwoord van PayPal te krijgen?
En hoe moet Paypal weten dat U "echt" bent. Voor hetzelfde geld bent U iemand die de echte houder van het account wilt hinderen door zijn account te laten blokkeren. -
Jan 12, 2011 om 07:42geld terug naar niet geleverde en uiteindelijk geannuleerde douchewand[quote=de motormuis schreef op woensdag 5 jan 2011, 15:07]mdlc290763
Ik vind persoonlijk dat U wel lang gewacht heeft alvorens nu aan de bel te trekken en Uw geld terug te vragen.Is al ruim 2 jaar geleden.
En ik vind dat zij U toch nog goed behandelen door 75 % terug te geven.
Want in het bedrag zat ook arbeidsloon en BTW hierop, want U zegt dat het bedrag inclusief montage was. Nou er is niets gemonteerd en dus niet gewerkt, dus die kosten vallen af. Dan blijft alleen het bedrag over van de wand, en die was geen 1210,= euro.
Dus ik persoonlijk zou dat geld gewoon aannemen.
Huh? Er is 1210 Euro betaald... Er is niets geleverd en dus ook niet gewerkt. Dus waarom zou dan de kosten van het werk (montage+BTW) niet terugbetaald moeten worden???
Gewoon doen zoals hrdwerrorman zegt, en beginnen met een aangetekende brief voor inmeting en plaatsing in een redelijke termijn, etc. -
Dec 6, 2010 om 10:19Pepe Tickets[quote=stacey schreef op maandag 6 dec 2010, 10:04]---7. Afgelasting van evenementen komen voor rekening van Pepe Tickets. Pepe Tickets vergoedt de door de koper betaalde prijs van de tickets, op voorwaarde dat de koper de toegangsbewijzen aangetekend naar Pepe Tickets terugstuurt binnen twee weken na de bekendmaking van annulering van het evenement--Algemene Voorwaarden
Je had de eerste keer de officiele kaartjes dus moeten meesturen.
Dat het nu te laat is zal te maken hebben met de afwikkeling/indieningstermijn bij Mojo verwacht ik.
Het concert/evenement was niet afgelast. Mojo heeft in Maart 2010 zo'n 1000 kaarten voor concerten van De Editors en Mika geannuleerd aangezien deze waren opgekocht door bedrijven om ze met (flinke) winst door te verkopen.
http://www.mojo.nl/nieuws/Kaarten-Mika-en-Editors-ongeldig
De kaarten die nu geannuleerd zijn, waren afkomstig van 12 bedrijven (24hourtickets.nl, 4alltickets.nl, Easytickets.eu, ltaticketservice.nl, Pepetickets.nl, QQ-tickets.nl, Ticketunlimited.nl, Ticketforsale.nl, Tickets123.nl, Ticketsnederland.nl, Tickets4u.nl, Worldwideticketshop.nl).
Gewoon weer zo'n gevalltje van kaartjes niet kopen bij een officieel verkooppunt... -
Apr 20, 2010 om 22:13Ned1 en Ned 2 niet in HDTVWelke decoder is het? Een Cisco, Samsung of een Humax. Heb je al geprobeerd om de decoder te resetten naar fabrieksinstellingen (op de Cisco decoder kan je dit vinden op Instellingen->Systeem).
Kijk (of stel de vraag) anders even hier:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php -
Apr 17, 2010 om 10:44Verkeersboete voor rijden door rood licht[quote=hoek1974 schreef op zaterdag 17 apr 2010, 10:06]Deze verkeersovertreding zou op 24 januari 2010 begaan zijn. Of ik door rood licht gereden zou zijn, weet ik niet meer. In ieder geval klopt de datum niet. Laat ik het zo stellen: ik rijd nooit door rood, tenzij het licht vlak vantevoren van oranje op rood springt. Daarom kan ik de bekeuring niet plaatsen.
Tja... Bij een oranje licht moet je - indien mogelijk - al stoppen (en geen gas bijgegeven). De tijd dat een verkeerslicht op Oranje staat is in relatie tot de toegestane maximum snelheid. Als het licht vlak voor dat je bij de stopstreep bent op rood springt, dan had je, bij een normale snelheid, nog kunnen stoppen toen het licht van groen naar oranje ging. -
Mar 18, 2010 om 20:20veranderen reistijdenIk denk dat D-Reizen U heeft overgeboekt van de KL1604 (17:05-19:35) naar de KL3404 (14:55-17:35) welke door Alitalia wordt uitgevoerd.
De vlucht van KLM is er gewoon nog om 17:05 -
Feb 8, 2010 om 12:24Groot onderhoud + 4 Banden vervangenIk heb zojuist een verhelderend gesprek gehad met de garage.
Uitlijnen is niet standaard bij het vervangen, balanceren en de proefrit (zeker bij 4 nieuwe banden) wel, maar dat is niet gedaan, ondanks dat het balanceren wel als afgevinkt stond op de 1e factuur.
Na enige disucssie heen en weer wordt de rekening 50-50 gedaan, een prijs waar ik wel mee kan leven. Het uitlijnen kost inderdaad, volgens de prijskaart, 138 Euro (voor de duidelijkheid, het betreft een Lexus RX300). Dus als ik vooraf een prijsopgave had gevraagd, dan was dat ook de prijs geweest.
In ieder geval bedankt voor alle adviezen, ed. -
Feb 5, 2010 om 13:46Groot onderhoud + 4 Banden vervangen[quote=vladja schreef op vrijdag 5 feb 2010, 09:59]Uitlijnen is iets heel anders dan uitbalanceren.
Het verschil tussen uitbalanceren en uitlijnen is mij bekend. Dat uitlijnen extra tijd en dus kosten met zich mee brengt, het zij zo, maar niet zoveel. En ik verwachtte hier geen rekening voor aangezien ik het als niet goed uitgevoerd onderdeel van de grote beurt zag. Ik neem aan dat de proefrit dit zelf al naar boven had gebracht.
[quote=vladja schreef op vrijdag 5 feb 2010, 09:59]
Hadden uw oude banden een niet gelijke slijtage?
De oude banden hadden allemaal een gelijke slijtage.