Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rina berend
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 10, 2024 om 12:16Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezelZijn zojuist gebeld door een agressieve verkoper van Ziggo!
Hij probeerde ons op intimiderende manier aan ons verstand te brengen dat we verplicht waren om een abonnement te nemen omdat we nu op het internet van de buren zouden zitten.We hebben hem duidelijk gemaakt dat we KPN hebben en dat dit helemaal niet kan ,dat vomd hij niet leuk en hij werd nog een tikje agressiever, nu kunnen wij dat wel hebben maar er zullen toch wel mensen zijn die hier niet tegen bestand zijn.Nu probeerde ik een klacht in te dienen bij
Ziggo maar dat kan alleen als je klant bent en anders moet je een 0900 nummer bellen en er staat niet bij hoeveel dat kost dus hoop ik dat u hier iets mee kan doen want het was echt niet normaal zoals die gast tegen ons te keer ging! Met vriendelijke groet Rina uit Almere.