Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rizzo
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 11, 2011 om 13:04automatiese incasso@ Aloysia, ik ben het helemaal met u eens. Ik wist echter niet dat dit aanvechtbaar was. Een reden temeer voor mij om Ziggo weer een mail te sturen. Het geval van teveel afschrijven is een van de redenen om GEEN automatiese incasso goed te keuren. Ziggo staat er om bekend dat ze gewoon teveel afschrijven. Voorheen Casema ook trouwens. Dank voor de reacties.
-
May 10, 2011 om 18:31automatiese incassoNou, dat zijn een hoop reacties, dank daarvoor. Wat ik ga doen is betalen via de digitale nota, zodat ik zelf de baas blijf over mijn bankrekening. Ziggo heeft er ook een handje van om meer af te schrijven dan de maandelijkse rekening. Een van mijn familieleden heeft hier te maken mee gehad. En het had heel wat voeten in de aarde voordat alles hersteld was. Nogmaals dank voor alle reacties op dit topic, en een hele prettige avond toegewenst. Rizzo.
-
May 10, 2011 om 15:30automatiese incassoDank voor alle reacties.
@birdies, mijn betalingen zijn altijd op tijd, dat is het probleem niet. Mijn probleem ligt echter in het feit dat ze de diensten stoppen als ik GEEN automatiese incasso toesta. Nu is mijn denkwijze, het is MIJN bankrekening en ik bepaal of er automaties geincasseerd wordt of niet, toch? En om dan te zeggen dat ze de diensten stoppen als ik dat niet doe, vind ik een beetje te kort door de bocht. Maar het zij zo. Nogmaals dank voor de reacties.