Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rkruiswijk
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 10, 2014 om 00:24Al 1,5 jaar problemen met internet. Hoe kom ik van Online.nl af?Bedankt voor de reacties. Zo te zien zegt de meerderheid dat ik het contract maar gewoon uit moet zitten. :-(
@1935 Mijn downloadsnelheid is 18mbit/s en Online zou "tot 50 Mbit/s leveren. Tot 50 kan dus ook 10 zijn. Uiteraard dekken ze zichzelf goed in.
Bekabeld is de verbinding een stuk stabieler maar dan kan er maar 1 persoon / device profiteren van beter internet. Als mijn huisgenoot aan het studeren is en ik aan het werken dan zou het zo fijn zijn als we allebei een goede verbinding hebben.
Modem verplaatsen hebben we geprobeerd. beneden, boven, voorkant huis, achterkant huis, korte kabel, lange kabel, voor het raam, uit de buurt van de magnetron :-), enz..
@lekkerisdat
Ik heb besloten geen tv abonnement te nemen tot ik weg kan bij Online. Bestel straks liever alles in 1 keer. In de tussentijd vermaak ik me prima met NL 1,2,3 en Netflix. -
Mar 15, 2013 om 16:28Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenlandVoor iedereen die het mailadres wil hebben.. waar kan ik het naartoe sturen? Ik vind nergens een pb functie of email mogelijkheid en denk niet dat het handig is om het openbaar in dit topic te vermelden.
Ik heb inmiddels telefoon gekregen van Vodafone dat ze mijn factuur terug zouden brengen naar 50 euro. Hier ben ik mee akkoord gegaan. Wat gebeurd er.. Ik krijg een creditnota en vervolgens een factuur van 140 euro ipv 50 met de waarschuwing dat als ik niet snel betaal mijn telefoon afgesloten wordt. Mag dus nog even aan de telefoon gaan hangen.. Denk je dat het opgelost is :-( -
Feb 20, 2013 om 15:28Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenlandVervelend om te lezen dat er nog meer mensen de dupe zijn geworden van deze rare acties van Vodafone.
@ nieuw65: Weet je zeker dat je de rekening gewoon gaat betalen en een betalingsregeling treft? Je bent wel van het gezeur af maar het idee dat je onterecht betaald lijkt me ook niet fijn.
Ik ben vanaf begin november met ze in discussie en uit principe weiger ik nog steeds om betreffende factuur van rond de 700 euro te betalen. Heb al 3 tegemoetkomingen van ze geweigerd en ze hebben me 4 keer een betalingsregeling aangeboden maar ik betaal gewoon niet voor iets wat ik niet verbruikt heb. Geen 700, geen 300 en ook geen 155 euro.
Ben inmiddels wel 118 pagina's mail discussie, 38 medewerkers, 10 afdelingen en wat telefoontjes verder maar ben nog steeds niet afgesloten. 3 weken terug mocht ik het verhaal rechtstreeks mailen naar de directie. (Als je het mailadres wilt hebben dan hoor ik het wel..) Heb alle communicatie als bijlage meegestuurd en erbij gezet dat ik wel verwacht dat hij alles leest voordat hij mij belt. Ik ben er tenslotte ook veel tijd mee bezig geweest.. :-) Nog niks van ze gehoord.. Ben benieuwd waar ze mee gaan komen.. -
Dec 13, 2012 om 16:30Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenlandIk ben bang dat Vodafone het probleem inderdaad niet op gaat lossen.Zelfs de printscreen van mijn dataverbruik van de afgelopen maanden lijken ze volkomen te negeren.. :-(
Is er nog iets wat ik kan doen om of een specificatie te krijgen waarin staat waarvoor de data verbruikt is of om ervoor te zorgen dat ze met een oplossing komen?
Zou je kunnen aangeven op welke vraag je nog een antwoord wilt?
Ik heb voor je gezocht en nog één onbeantwoorde vraag kunnen vinden. Namelijk: "Waarom komt het probleem met onverklaarbaar dataverbruik vrijwel alleen voor bij Vodafone klanten?" Het is niet mogelijk om te zien hoeveel klachten over deze vraag bij andere providers binnenkomen. Hier kan ik helaas geen antwoord op geven.
Met vriendelijke groet,
Marc
Vodafone 24/7 Web Crew
We sturen deze sms-berichten als een extra service. Hieraan kunnen geen rechten ontleend worden. Je hebt deze sms in oktober ontvangen. De rekening van november gaat over de gebruikskosten van oktober.
Smartphone’s voeren automatische updates uit waarbij onder andere de laatste software
van jouw mobiele telefoon wordt gedownload. Het contact maken met internet hangt voornamelijk af van de instellingen in, en het gebruik van jouw toestel. Vodafone kan hier geen invloed op uitoefenen. Je bent en blijft verantwoordelijk voor de kosten die met je telefoon worden gemaakt.
Op grond van bovenstaande informatie kan ik je geen andere tegemoetkoming geven. We kunnen dit ook niet op het moment dat er opnieuw kosten ontstaan die door je telefoon worden gemaakt.
Met vriendelijke groet,
Marc
Vodafone 24/7 Web Crew -
Nov 29, 2012 om 15:22Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenland@tijger1
excuus voor de verwarring, In dit geval was het mijn algemene bundel voor bellen en smsen maar normaal kreeg ik deze ook voor internet -
Nov 29, 2012 om 14:53Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenland@ zoekster
Bedankt voor de tips! Heb de volgende mail er nog even achteraan gestuurd
Nog 3 vragen die ik hier aan toe wil voegen
1. Waarom heb ik van jullie geen bericht gekregen dat mijn datalimiet bereikt was? Normaal gesproken krijg ik deze altijd. Deze week kreeg ik tot mijn ergernis zelfs 22 keer dezelfde sms dat ik 75% van mijn bundel verbruikt had.
Daarnaast geldt dat providers u moeten waarschuwen voordat u over de afgesproken limiet van €59,- heen gaat. Doet u niets met deze waarschuwing, dan wordt de verbinding met internet verbroken. Als u aangeeft dat u de hoge kosten accepteert, dan kunt u daarna verder internetten. Dit geldt per 1 juli 2012 niet alleen binnen de EU, maar overal ter wereld!
2. Waarom komt het probleem met onverklaarbaar dataverbruik vrijwel alleen voor bij Vodafone klanten?
3. Willen jullie mijn mobiele internet a.u.b. weer aan zetten want ik zit nu al een maand zonder en zie daar de noodzaak niet van in.
Alvast bedankt. -
Nov 29, 2012 om 13:43Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenland@janjaapplaizier
Bij mij precies hetzelfde, heb eindelijk reactie van vodafone gekregen en ook bij mij komen ze met een voorstel om 50% van het bedrag af te halen maar helaas nog steeds niets dat ze kunnen specificeren.
Het komt over alsof ik blij moet zijn dat ze met zo'n voorstel komen maar voor mij is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik ga gewoon niet betalen voor iets wat ik niet verbruikt heb. Ik heb ze zelfs de printscreen van het dataverbruik van mijn telefoon gestuurd zodat ze kunnen zien dat mijn telefoon deze data niet verbuikt heeft. Hoe kunnen ze dan vol blijven houden dat het wel zo is zonder dat ze dit aan kunnen tonen? -
Nov 20, 2012 om 14:23Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenlandIk heb netjes alle gevraagde gegevens doorgestuurd naar Vodafone webcare maar in plaats van een bericht dat het in behandeling is genomen krijg ik ineens mails voor het aanmaken van een nieuw account bij Vodafone.
1. Ik heb allang een account
2. Ik heb hier niet om gevraagd
3. Ik zie niet hoe dit bij kan dragen aan de oplossing van mijn probleem
En als je dan een mail terug stuurt om te vragen naar de reden van deze mails over een nieuw account krijg ik het volgende terug:
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Uw e-mail is niet via onze website verstuurd of het referentienummer ontbreekt in het onderwerp-veld van uw bericht. Wij kunnen uw bericht daarom niet in behandeling nemen.
En ik maar denken dat het niet klant onvriendelijker kon! -
Nov 19, 2012 om 16:20Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenlandMijn email met de gevraagde gegevens alsmede de printscreen van het netwerkverbruik op mijn telefoon zijn aan Vodafone Webcare verzonden.
Ervan uitgaande dat Eric een bestaand persoon is en niet één of ander computerfiguur (Wat ik me wel goed voor kan stellen tijger1) hoop ik dat Vodafone spoedig met een gepaste oplossing komt. -
Nov 15, 2012 om 13:13Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenlandBedankt voor de reacties
@Freya
Ik kan inderdaad iets terugvinden van het dataverbruik.
Sinds juli 2012:
Verstuurd: 237 MB
Ontvangen: 2,4GB
Dit zou dan dus gewoon binnen mijn bundel vallen