Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rleemans
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 3, 2013 om 11:46Babyfoon Wehkamp.nlIk ben vandaag gebeld door de webcare afdeling van Wehkamp.nl. Bovenstaand probleem wordt alsnog opgelost: morgen zal de babyfoon worden omgeruild voor een nieuw exemplaar!!
-
Nov 26, 2011 om 20:49Compensatie door BruynzeelBeste tenormin,
Ik wil even van uw reactie gebruik maken om hierover te discussiƫren. Mijn reactie is niet vervelend bedoeld.
Ik begrijp best dat er fouten gemaakt kunnen worden en ik begrijp ook dat men tegenwoordig gewend as aan problemen bij het plaatsten van keukens e.d. Uit uw reactie maak ik op dat we dat dan dus maar moeten accepteren.
Naar mijn idee gaat Bruynzeel bij het sluiten van een verkooporder de verplichting aan tot een goede dienstverlening. Die heeft mi niet plaatsgevonden.
Als ik de situatie om zou draaien en ik heb bijvoorbeeld een stopcontact op de verkeerde plaats zitten krijg ik direct een aanvullende factuur omdat zij extra werkzaamheden hebben moeten verrichten.