Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: rob_v
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 12:34is essent misleidend ?@home hoort jou net als iedereen € 17,95 te rekenen. Het bedrag is incl. BTW.
Je kan de klacht ook bij hun belangenvereniging neer leggen. Hun kunnen dan kijken waarom @home dit doet....
www.troublesathome.nl
Succes -
Apr 16, 2004 om 12:17Spam e-mail berichtenIk heb al verschillende programma's gebruikt en nu heb ik Norton Interent Security. Deze heeft een anti- spam onderdeel en die werkt perfect. De spam is met 99 % terug gelopen.
Waar je ook slim aan doet is geen eigen mail adres achterlaten op website. Neem hiervoor een hotmail account of zet in je adres nospam (jouwNOSPAMnaam@provider.nl). Mensen die jou willen mailen zullen dit handmatig moeten verwijderen. Spammers zoeken zelf niet op website, daar hebben ze programma's voor en die herkennen wel een adres, maar mailen naar een niet bestaand adres.
Succes -
Apr 16, 2004 om 11:54Snelheid ???Een modem kan een bepaalde capaciteit aan, maar de snelheid voor je verbinding wordt op afstand geregeld.
De modem krijgt eigenlijk niet meer dan jouw abonnement toestaat.
Als je modem niet meer snelheid zou aankunnen, dan zou KPN steeds modem moeten gaan vervangen. Lijkt me niet erg handig.
Veel succes. -
Apr 16, 2004 om 11:52slechte kwaliteit fietsMijn eerste reactie was: "Fietsen koop te bij de vakman". Los daarvan zal bekeken moeten worden of de verhouding tussen prijs en kwaliteit in orde is. Mocht u voor die prijs een goed product verwachten? Wat schreef de aanbieder over de kwaliteit van het product?
Dit zijn zaken die eerst beantwoord moeten worden alvorens een oplossing geforceerd kan worden. Los daarvan is het wellicht mogelijk met de aanbieder tot een minnelijke scikking te komen. -
Apr 16, 2004 om 11:52slechte kwaliteit fietsJa, dat kan.
Een leverancier moet de gelegenheid krijgen om het produkt te herstellen. Gebeurt dat niet, dan kan je de koop laten ontbinden.
Wat een redelijk termijn is, weet ik even niet. (Ik denk dat het iets in de richting van 3 keer is).
Ik hoop dat je eindelijk krijgt waar je voor betaald hebt.
Succes.
Groetjes, Rob -
Apr 16, 2004 om 11:51Tarieven Multikabel.Hallo Bert,
De tarieven zijn de laatste jaren harder gestegen, maar omdat deze meestal via het gasbedrijf afrekend worden valt de steiging niet zo erg op. Ik denk dat de stijging die je nu ziet ook wel doorgevoerd waren als je via het gasbedrijf afgerekent had.
Waarom de (maand)kosten gestegen zijn? Ze hebben altijd wel een excuus hiervoor (investeringen, groter aanbod in het pakket).
Dat er een loonstop is, daar trekken hun zich niets van aan. Was het maar zo....
Succes.
Groetjes,
Rob -
Apr 16, 2004 om 11:50One TelHallo Henk,
Ik kan me je boosheid goed begrijpen.
Welke abonnementskosten willen ze incasseren? Zover ik weet reken je de abonnementskosten af met KPN en de gesprekskosten met in jou geval One Tel.
In het verleden heb ik ook gebeld met One Tel en kwam er op een gegeven moment achterdat de nota's van geen kant klopte. Zo kwam ik o.a. dubbele inbeltijden (die op verschillende tijden eindigde). Ik heb alles uitgezocht en alleen betaald wat ik ook gebruikt had.
Gevolg: Incasso's, dreigementen tot procedures.
Reageren op de brieven, nota's was absoluut zinloos. Je krijgt dan een onnozel verhaal te horen.
Ik heb uiteindeliijk een schikking getroffen.
Maar als ik je verhaal lees, dan is er nog steeds niets veranderd.
Groetjes,
Rob -
Apr 16, 2004 om 11:50One TelHallo Henk,
Ik kan me je boosheid goed begrijpen.
Welke abonnementskosten willen ze incasseren? Zover ik weet reken je de abonnementskosten af met KPN en de gesprekskosten met in jou geval One Tel.
In het verleden heb ik ook gebeld met One Tel en kwam er op een gegeven moment achterdat de nota's van geen kant klopte. Zo kwam ik o.a. dubbele inbeltijden (die op verschillende tijden eindigde). Ik heb alles uitgezocht en alleen betaald wat ik ook gebruikt had.
Gevolg: Incasso's, dreigementen tot procedures.
Reageren op de brieven, nota's was absoluut zinloos. Je krijgt dan een onnozel verhaal te horen.
Ik heb uiteindeliijk een schikking getroffen.
Maar als ik je verhaal lees, dan is er nog steeds niets veranderd.
Groetjes,
Rob