Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: robbin2809
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 30, 2015 om 17:05Mediamarkt ze maken je GEK[quote=gerboe schreef op maandag 30 nov 2015, 15:30]Daar gaan we weer. De moderatie verandert de openingstekst zonder aan te geven dat er een edit geweest is. En ook nog eens halfslachtig verwijderen van diverse reacties. Als reacties nergens meer op slaan kunnen die toch ook weg?! Beste mensen, er kunnen dus nog drie reacties weg.
Wakker worden.
Ook deze laten we even verwijderen -
Nov 29, 2015 om 21:23Mediamarkt ze maken je GEK[quote=tijger1 schreef op zondag 29 nov 2015, 21:20]@robin2809
Uw opmerking is heel ongepast.
lang leven het vrije woord -
Nov 29, 2015 om 21:19Mediamarkt ze maken je GEK[quote=carola.83 schreef op zondag 29 nov 2015, 13:15]Als je vaak naar Netflix kijkt, is een Chromecast misschien wat voor je?
Dat zou eventueel kunnen, dat is dan een bewuste keuze om speciaal randapparatuur aan te schaffen. Ik verwacht een degelijk product. Als ik een laptop koop verwacht ik ook dat het toetsenbord het doet en dat ik niet nog eens appart een los toetsenbord moet kopen. -
Nov 29, 2015 om 12:16Mediamarkt ze maken je GEK@Diumenge
Als je bedoelt of de TV beeld geeft als ik naar 1 zender kijk is het antwoord ja. Als je bedoelt of de TV normaal gebruikt kan worden is het antwoord nee. Het duurt ongeveer 2 a 3 minuten voor de TV aangaat, daarnaast is het een smart tv en kijk is dus vrijwel geen normale televisie met het apparaat het is tenslotte een smart tv die is ontwikkeld om bijvoorbeeld Netflix mee tekijken of Youtube filmpjes mee af te spelen. als deze applicaties niet werken houdt het dus in dat het product niet voldoet aan de eigenschappen waaraan het zou moeten voldoen en dus ondeugdelijk. Ik heb dit probleem nooit ondervonden bij mijn andere TV's, LG en Samsung. Ik heb dus een hele foute keuze gemaakt om Sharp aan te schaffen helaas. De verschillende reviews zelfs op Amerikaanse sites liegen er niet om er zij dus nog veel meer mensen die te kampen hebben gehad met dit probleem en het product per direct hebben geretourneerd. -
Nov 28, 2015 om 18:24Mediamarkt ze maken je GEK@Carola.83
Ik heb idd ook op verschillende forums gelezen dat het huilen met de pet op is voor wat betreft Sharp. Ik ben ook van mening dat ik een behoorlijke miskoop heb begaan. Ik heb hiervoor Philips en LG gehad, nooit problemen mee ondervonden. Deze tv van Sharp spant echt de kroon, dat is ook de reden, denk ik, dat ze geen Sharp meer verkopen. -
Nov 28, 2015 om 17:47Mediamarkt ze maken je GEK@tijger. Dat kan idd en ik weet zeker dat ze dat niet gaan doen want ze vinden een product dat software matig kapot is niet hun probleem, citaat ''technische mankementen, daar dit niet een technisch mankement van de televisie is. Zoals uit het reparatie verslag blijkt. Zien wij niet in waarom wij de koop zouden moeten ontbinden'' met andere woorden, meneer u heeft bij ons een auto gekocht alleen is de software van de module die de brandstofinspuiting regelt kapot dus de auto schokt wel als een gek maar is niet ons probleem want het is softwarematig. Dat is een beetje het niveau van Mediamarkt. Lijkt me verstandig dat ze daar mensen met een fatsoenlijke opleiding aannemen die normaal beleid kunnen schrijven.
-
Nov 28, 2015 om 16:46Mediamarkt ze maken je GEKen we hebben een winnaar van de policor :-)
-
Nov 28, 2015 om 16:05Mediamarkt ze maken je GEKJa die is door sharp geïnstalleerd en komt overeen met de laatste software-update. in het reparatie verslag staat dus dat er niets aan de hand zou zijn. wat wel degelijk het geval is.
-
Jun 3, 2015 om 10:21Verzekeruzelf (niet)[quote=holstein schreef op dinsdag 2 jun 2015, 09:12]En dan vertel je op een verjaardag wat je betaald voor je autoverzekering, veel te veel, ik kan goedkoper, nou ik kan nog goedkoper hoor enz enz en later krijg je dit soort flauwekul.
Laat niet alles aan het toeval over, ga evt naar een assurantiekantoor in de buurt dan kan de tussenpersoon je ook wegwijs maken, want ons kent ons kost misschien op jaarbasis paar tientjes meer, maar scheelt vaak een hoop gezeur, niet alleen de prijs is heilig!
Klopt je hebt gelijk. bij zo'n verzekeringsmaatschappij werken natuurlijk ook mensen die niet voor de baas onder tafel gaan (kisten Sangster van Verzekeruzelf) maar op een andere manier hogerop proberen te komen door van hun ongelijk hun gelijk te maken, maar wel over de rug van de klant. Maar ik blijf doorgaan tot het recht zegen viert!! -
Jun 3, 2015 om 10:18Verzekeruzelf (niet)[quote=zoekster schreef op donderdag 28 mei 2015, 15:14]Wat een waardeloos gedoe van Verzekeruzelf. Heeft u de chatsessie nog ergens opgeslagen? Dan heeft u bewijs in handen dat u op het verkeerde been bent gezet.
Zou er dan, na een officiële schriftelijke klacht, mee naar het Kifid gaan.
Nee, bij zo'n verzekeringsmaatschappij zal ik me nooit verzekeren.
Ja ik heb alles opgeslagen en heb behoorlijk wat bewijzen verzameld. van de week even langs mijn advocaat. Carglass heb ik trouwens ook achter me staan die kunnen beamen dat de ruitschade ontstaan is ten tijden van de verzekering. deze jongens hebben de ruit ter plaatsen gezien en zijn echt gespecialiseerd.