Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: robertdeboer
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 3, 2013 om 23:55Is Budget Energie betrouwbaar?Dus een of ander adviesbureau en wat nevenactiviteiten uit Beilen. Solar en andere budgetenergie. Jammer voor de mensen die hun ban kwijt zijn.
-
Nov 7, 2013 om 21:43Is Budget Energie betrouwbaar?Jammer dat de reactie van BudgetEnergie opgevat kan worden als de schuld van Easyswitch.
Vandaag heeft een van de medewerksters van BE gebeld en excuses aangeboden over de gang van zaken. Nu kan ik het nog niet bepalen, maar alles zou goed moeten zijn. -
Nov 3, 2013 om 13:02Is Budget Energie betrouwbaar?Beste Duimenge,
Ik heb een jaarcontract, dus tarieven zullen wijzigen. Wat BE goedkoper maakt is de bonus op het eind van het jaar. Na een jaar krijg je die bonus niet meer, maar je tarief is wel hetzelfde. Stel bij Greenchoice betaal ik het eerste jaar 2000 euro. Bij BE betaal ik 2300, maar daar gaat 320 euro vanaf. Dus met 1980 euro ben ik bij BE goedkoper uit. Na een jaar echter betaal ik bij BE die 2300 euro en bij Greenchoice 2000. Vandaar dus op tijd opzeggen zoals ALK ook aangeeft. -
Nov 3, 2013 om 10:42Is Budget Energie betrouwbaar?Slechte ervaringen tot nu toe. Die paar euro besparing hebben mij al uren gekost omdat hun administratie en communicatie niet op orde is.Via Easyswitch twee woningen (Almere en Weesp) aangemeld. De aanvraag in Almere direct geannuleerd. Die staat te koop en bij tussentijdse beeindiging krijg je 2x 50 euro opzegkosten. Kreeg al snel aanbiedingen om vooral te kiezen voor 3 jaar tegen 80 euro meer cashback. Slaat natuurlijk nergens op. Volgend jaar haal ik ergens anders weer ergens tussen de 250 en 300 euro cashback. Onduidelijk was om welk adres deze mailtjes gingen. Reactie op mijn vragen via mail blijven uit. Kreeg ook mail dat ik mogelijk een boete zou krijgen omdat er op een woning een contract zou zijn tot 1-11-14. Ook weer onduidelijk om welk adres het ging. Ook kwamen er geen reacties op vragen die ik hierover stelde. Na een paar dagen kreeg ik een herinnering dat ik mogelijk met boete te maken zou krijgen. Weer niet duidelijk om welk adres het ging. Antwoorden blijven uit. Ik had ondertussen Easyswitch ook benaderd om de annulering van Almere te regelen. Plots kreeg ik twee contracten met twee andere klantnummers op hetzelfde adres in Weesp en twee verschillende startdata. Toen maar gebeld met BudgetEnergie. Uitleg gegeven over mijn wens om maar een contract te krijgen op Weesp. Werd doorverbonden. Kreeg andere medewerker aan de lijn. Die begon meteen met "Ik heb begrepen dat u wilt opzeggen". Weer uitgelegd. Bevestiging gekregen dat een contract op Weesp opgezegd zou worden. Over Almere niet meer gesproken. Dat zou Easyswitch verder regelen. Krijg ik vanmorgen een mail met contractstukken voor Almere. In Almere heb ik dus nadat ik BudgetEnergie annuleerde een minuut na aanvraag een contract via Greenchoice voor afgesloten.
Ik kan alleen maar benadrukken. Kies niet voor BudgetEnergie. Ze hebben hun zaken niet op orde. Te onvolwassen bedrijf. Ze hebben hun procesgang en systemen niet op orde. Ze kijken niet naar wat jij wil, maar eerder naar wat zij willen. Aanmelden gaat niet goed, ben benieuwd hoe het volgend jaar gaat bij weer overstappen van hun naar een ander en de afrekening. Goedkoop zijn ze door de cashback van 320 euro. Na een jaar ga je idioot veel betalen. Zorg maar dat je op tijd overstapt.