Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: robgout
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 10, 2013 om 14:41Tv binnen twee weken stuk en nog steeds in reparatieOndertussen contact gehad met de klantenservice van Blokker; zij vinden vier tot zes weken een normale termijn voor een reparatie van een tv en ze vinden ook dat zij verder er niets aan kunnen doen. De klacht is nu schriftelijk (voor de tweede keer, alleen dan nu "gewapend" met de hierboven genoemde juridische informatie) aan de klantenservice gestuurd.
Even nog de tijdlijn van wat er tot nu toe gebeurd is:
17-07-2013 - TV gekocht
17-08-2013 - Storing aangemeld bij Digitest (reparateur)
23-08-2013 - TV opgehaald door UPS
29-08-2013 - TV aangekomen bij Digitest (!)
05-09-2013 - Diagnose gesteld; onderdeel besteld.
09-09-2013 - Klacht gemaild naar Blokker klantenservice
27-09-2013 - Antwoord op email door Blokker (we kunnen niets doen)
10-10-2013 - Telefonisch contact met Blokker klantenservice
Tussendoor ook nog contact gezocht met de reparateur; die kwamen terug met wederom de boodschap dat het onderdeel in bestelling was.
Dit is toch niet normaal!? -
Oct 8, 2013 om 09:33Tv binnen twee weken stuk en nog steeds in reparatie@pieterwolters: Dat ben ik wel met u eens. Ik heb mijn tv braaf in de winkel gekocht. Zeker gezien het feit dat deze tv goedkoop was en eerdere ervaringen met een tv(die toevallig ook stuk ging) bij de Blokker prima waren. Alleen was de winkel toen nog zelf verantwoordelijk voor de reparatie. Overigens heeft de Blokker ook gewoon een online shop, maar dat even terzijde; ze zullen wel moeten denk ik.
Wat mijn gevoel hierbij nu is, is dat het voor mij dadelijk niet meer uitmaakt of ik het online koop of in de winkel; in beide gevallen dezelfde behandeling (als het ware). Die extra service die ik van een winkel mag verwachten is er dus niet (meer). Nu zou je kunnen stellen dat dat veroorzaakt wordt door het vele online shoppen, maar aan de andere kant; als je een winkel hebt en je wil dat mensen naar je winkel komen, moet je zorgen dat mensen daar meer service krijgen dan wanneer ze online shoppen. (Dan is wat meer betalen ook niet zo'n probleem is mijn mening)
Maar als de verkopers opdringerig gaan worden, of juist in het kader van "help!, een klant" zichzelf onzichtbaar pogen te maken of zoals in dit geval je gewoon wegsturen met "zoek het maar uit, want wij zijn niet meer verantwoordelijk", wordt het bezoek aan de winkel steeds minder aantrekkelijk. Het mes snijdt aan twee kanten hier. -
Oct 5, 2013 om 19:03Tv binnen twee weken stuk en nog steeds in reparatie@zoekster: Bedankt voor uw reactie; zeer nuttige informatie! Ik snap het en ga zeker nu stappen ondernemen. Ik vind ook dat Blokker zich makkelijk verschuilt achter de Pick-up en Return garantie van Dual. Nogmaals bedankt!
-
Oct 5, 2013 om 15:47TV gekocht bij Blokker binnen twee weken stukok, gedaan, tnx