Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: robin.dev
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 7, 2015 om 15:35Klacht vakantieveilingen / hotelpas@line
ze mogen (als je hebt opgezegd via email, en/of door op de link te klikken) niet zomaar het bedrag verhogen. Incassokosten mogen voor een dergelijk bedrag maximaal 40 euro zijn(zie website consumentenbond), en er mogen geen andere kosten bij op worden geteld. Ik heb niets betaald, en geen aanmaningen meer gehad.
Volgens mij hebben ze bij vele(zoals ik) niet eens een geldig thuisadres. Het kan hierom geen kwaad om je gegevens bij 'wijzig mijn gegevens' op hun website aan te passen en alsnog te anonimiseren als je dit nog niet gedaan hebt. -
Sep 1, 2015 om 19:19Klacht vakantieveilingen / hotelpasMisschien ook interessant;
een incassoburo mag volgens de consumentenbond maximaal 40 euro erbij rekenen voor bedragen onder de 266 euro;
http://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/juridische-hulp/incasso/incassokosten/
en geen andere kosten mogen worden bijgeteld. ze mogen dus niet zomaar het bedrag blijven verhogen om je bang te maken.
een incassoburo kan ook geen beslag leggen oid. Dus als het al tot een incasso komt(wat ik zeer sterk betwijfel), zijn de gevolgen in ieder geval te overzien.
vakantieveilingen lijkt overigens geen verantwoordelijkheid te nemen voor hun aandeel in het geven van een platform aan deze oplichters. Ik vind dat tekenend voor de organisatie, en zal dan dus ook niet meer van hun diensten gebruikmaken. -
Aug 31, 2015 om 23:25Klacht vakantieveilingen / hotelpasOok ik heb een dergelijke mail gehad terwijl het aannemelijk was dat de voucher een jaar geldig was. Ik werk graag mee aan mogelijke rechtsgeldige stappen tegen dit malefide bedrijf
-
Aug 31, 2015 om 23:17Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaanook ik heb een dergelijke mail ontvangen, en had deze hier beschreven;
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/klacht-vakantieveilingen-hotelpas-1/?vHash=c749c73j
Ik heb via email bezwaar gemaakt, maar maak me ook zorgen over de 5 dagen betalingstermijn. Het zou fijn zijn te weten wat je moet doen zodat je niet hoeft te betalen voordat er duidelijkheid is of de mail wel (rechts)geldig is. Het lijkt mij namelijk er uit te zien als oplichting.
mogelijke hulp voor anderen;
https://www.klachtenkompas.nl/hotelpascom
misshcine is het nuttig al allen hier hun klacht invullen. -
Aug 31, 2015 om 23:10Klacht vakantieveilingen / hotelpasBedankt Gerbera, ik zie m nu(toen ik het verhaal aan het typen was, kwamen deze nog niet naar voren in de zoekresultaten)