Antwoorden gegeven door: robkarstens
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 25, 2008 om 14:35aanbieding KPN
Hallo, het heeft even geduurd maar ik ben er uit. Op de 16e heb ik nog gebeld met het hoofdkantoor van KPN in Den Haag. Ik kwam terecht bij de afdeling media contacten. Een vriendelijke dame heeft mijn probleem aangenomen en beloofde het intern uit te zoeken. Ik heb haar wel de vraag gesteld in hoeverre KPN nog geloofwaardig is als aanbiedingen (op internet) niet naagekomen worden. Dezelfde dag werd ik gebeld door iemand van klantenservice waar ik nogmaals mijn probleem aan uitlegde. Tussen neus en lippen door maakte hij de opmerking dat het een directie klacht geworden was en hij de opdracht had gekregen dit op te lossen. Ik kreeg van hem de toezegging dat, hoe dan ook, dit probleem zou worden opgelost. Een wonder geschiede, diezelfde avond werd ik gebeld door de pakket bezorgdienst dat ze de volgende dag bij mij een pakketje wilde komen bezorgen, inhoudend een mobiele telefoon plus tomtom, inderdaad dat wat ik besteld had. De zondag erna kreeg ik nogmaals een belletje van de man van klantenservice met de vraag of alles naar tevredenheid was opgelost. Mijn probleem is dus opgelost, de telefoon en TomTom functioneren naar verwachting. Wat mij betreft is dit nu dus einde verhaal. Mijn dank voor de reacties.
-
Dec 16, 2008 om 14:12aanbieding KPNvolgens de dame aan de telefoon klopt dit niet en moet deze advertentie weggehaald worden. volgens haar is deze aanbieding niet meer geldig en hoef ik er niet op te rekenen dat er nog uitgeleverd wordt. mijn opmerking dat zij toch moeten leveren als zij op deze wijze iets aanbieden was volgens haar niet waar. zij hebben geen tomtom's meer en dus is de aanbieding niet meer van kracht.