Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: robke66
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 2, 2018 om 16:32Telefonisch en aan de deur energieDe Verkopers aan de deur zijn best wel opdringerig. Ze vertellen je eerst dat er ''beweging'' op de energie markt is. De tarieven zullen stijgen.
Hun zijn onafhankelijk en hebben betere tarieven als de concurrent. Ik ben er enkele keren ingetrapt maar doe het niet meer. -
Jul 6, 2014 om 17:02Diefstal goederen uit autoMensen de tas lag niet in de taxi, de tas had ik vergeten en had ik laten liggen op de achterbank van mijn eigen privé auto per ongeluk !
-
Jul 4, 2014 om 11:24Diefstal goederen uit autoJa mensen ik vindt het fijn dat jullie reageren maar de feiten zijn dat ik mijn tussenpersoon heb gebeld, die hebben me geadviseerd hoe ik te werk moest gaan dus...en nu heb ik alles op eigen kosten nieuw moeten aanschaffen ja. De totale schade tas met inhoud was ca. 500 tot 750 euro incl. Eigen risico autoraam.
-
Jul 4, 2014 om 07:14Diefstal goederen uit autoIk weet zeker als taxi chauffeur maar ook als gewone burger dat ik geen tas of waardevolle spullen in mijn auto moeten laten liggen maar mijn hoofd stond er op dat moment niet naar en daarom heb ik ze vergeten mee te nemen !
-
Oct 5, 2012 om 20:45Reparaties via Dynafix in Nuth
Ja helaas wel... -
Jan 10, 2012 om 11:48Verkeersovertredingen[quote=naitsoezn schreef op dinsdag 10 jan 2012, 11:37]Eens dat er vaak veel te gevaarlijk / hard gereden wordt bij wegwerkzaamheden, maar je vergeet wel een aantal mogelijke oorzaken: onduidelijkheid of er wel / niet gewerkt wordt, veel te ruime restricties (bv wegwerkzaamheden over een lengte van 100 meter, restricties over een lengte van 2km) en ergernis over mensen die terugzakken tot 50 kmh waar 70 toegestaan is. Ik praat het niet goed ('k probeer me altijd zoveel mogelijk aan de snelheid te houden, vooral bij wegwerkzaamheden met smallere rijstroken enzo), maar ik geef gewoon een aantal mogelijkheden aan....
de wegwerkzaamheden die ik bedoel bij knooppunt Kerensheide te Geleen staan duidelijk van te voren aan gegeven om de 50 meter staat bijv. een bord max. 90. Ben 't met je eens dat je wel de snelheid moet rijden die toegestaan is, zelf rij ik meestal 5 km te hard
(dit is de toegestane correctie snelheid vóór je bekeurd wordt)
Het ligt ook veel aan rijgedrag, ik ga naar links als mensen willen invoegen en merk ik een opgang zijnde file dan meteen mijn alarm lichten aan ! Enzovoort... -
Jan 6, 2012 om 12:34Chippen bij oa Albert Heijn niet mogelijkIk merk dat er best wel veel voorzieningen in ons land worden afgeschaft of veranderd zo ook het chippen.
Voor het nieuwe pinnen is er een reclame campagne geweest maar dat het chippen kwam te vervallen niet !
Begin 2011 kon ik nog op de meeste plekken chippen maar in de loop van 2011 niet meer !
Ik vindt dat winkeliers etc beter kunnen aangeven in hun winkel dat je er ''wel'' of ''niet'' kunt chippen want alleen dan weet je waar je aan toe bent als klant en het ontlast bovendien het personeel van vragen over de chipknip !
Parkeerautomaten daar gebruik ik de chipper nog hoofdzakelijk voor ! -
Aug 27, 2011 om 14:15Ook de ervaring dat Mc Donalds de gratis cola glazen niet geeft of ze niet in voorraad heeft ?Nee natuurlijk maak ik mij niet druk om een gratis glas maar als je recht op hebt op een gratis glas of gratis product dan heb daar heb je gewoon recht op toch ?
Het gaat hier om het principe...en slapen daar heb ik geen moeite mee, wel met mensen die afgunstig zijn naar de medemens ! -
Aug 27, 2011 om 13:19Ook de ervaring dat Mc Donalds de gratis cola glazen niet geeft of ze niet in voorraad heeft ?Mensen,
Inmiddels heb ik online een officiele klacht ingediend bij het hoofdkantoor van Mc Donalds Nederland.
Bericht terug ontvangen dat het management van filiaal Maastricht Geusselt met mij contact gaat opnemen binnen 14 dagen om het probleem af te handelen !
Vannacht weer bij Mc Donalds geweest en nu gaven ze wél frietsaus, de kassabon en het gratis glas ! Dus alles goed gegaan.
Ik weet dus niet wat het probleem nu is waarom wel en niet maar ik heb doorgegeven aan het hoofdkantoor dat het personeel bij gratis producten dit meteen zelf moeten aanbieden aan de klanten, net zoals bij gratis zegels in een supermarkt bijvoorbeeld.. -
Jul 29, 2011 om 17:49Nieuwe tarieven Ziggo TelefonieNou ik ben geen schreeuwer ik doe wat ik zeg ook uitvoeren maar mensen zijn kudde dieren dat klopt...
=birdies schreef op vrijdag 29 jul 2011, 17:45: .......Maar ze hebben een probleem nu want je mag per maand opzeggen dus zo meteen zullen dit vele klanten gaan doen........
Ik denk dat dit wel mee valt: veel mensen schreeuwen, maar doen verder niks.[/quote=birdies schreef op vrijdag 29 jul 2011, 17:45: .......Maar ze hebben een probleem nu want je mag per maand opzeggen dus zo meteen zullen dit vele klanten gaan doen........
Ik denk dat dit wel mee valt: veel mensen schreeuwen, maar doen verder niks.