Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: roekenbosch
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 8, 2014 om 11:27postcode loterijIk sta er elke keer weer van te kijken hoe de loterijen (vooral de postcodeloterij en de Vriendenloterij!) mij via allerlei slinkse partners een 'gratis' lot aanbieden!
Kan KASSA daar eens een onderzoek naar doen?
Want het moet bakken reclamegeld kosten om je zo -sneaky- in beeld te laten komen bij de argeloze consument.
Dat reclamegeld kunnen ze beter omzetten in prijzengeld of doneren aan hun goede doelen.
Voor mij werkt deze wijze van loten slijten in elk geval averechts...ik doe er NIET meer aan mee, de postcode-en vriendenloterij!! -
Jul 20, 2012 om 12:00wie kent deze stichting?Goed he, die vrije marktwerking die de overheid probeert te stimuleren!
Nooit gedacht dat ik dat nog 's zou meemaken: Naar Turkije vliegen om daar naar de tandarts te gaan.
Nederland Kennisland!!
En we noemen het: VOORUITGANG!! -
Oct 29, 2011 om 19:06senseoZo...Senseo doet het weer.
Afgelopen zaterdag netjes ingepakt voor verzending naar PHILIPS en afgelopen vrijdag had ik 'm al weer retour.
Beide zendingen kostenloos en erg netjes geregeld!
Bleek een kapotte condensator te zijn...hij draait nu weer als een tierelier!!
Dikke duim voor Sense en Simplicity!! -
Oct 21, 2011 om 15:21senseoDát valt wel mee!
Je moet natuurlijk wel de koffiepads van Douwe nemen (en niet die van meneer ALDI!) , en dan heb je een prima bakkie hoor.
Nee...dat gerommel met filterzakkies, koffiepoeder over je aanrecht en te veel of te weinig water ...dát werkt lekker!!
Gemak dient de mensch....! -
Oct 21, 2011 om 15:00senseoIk heb die van mij (een zwarte uit week 33 2010) nét ingepakt voor verzending en reparatie.
Het valt nog onder de garantie dus ik wacht braaf af hoe ik 'm terugkrijg, en wat het commentaar is van de reparatieafdeling. De leeftijd kun je zien op de bodem, een code die begint met 10 betekent bouwjaar 2010, en de cijfers erna zijn het weeknummer....
Die van mij ging spontaan uit, en zette nooit meer dan een half bakkie....en PHILIPS deed daar niet moeilijk over...."stuur maar op meneer, via antwoordnummer of koerier".
Ik heb de laatste gekozen...kreeg keurig een mailtje en een smsje een half uur voor ze aan de deur stonden...prima dus!!
En nu maar wachten dus...wel slecht voor zo'n veelverkocht gebruiksvoorwerp van een gerenommeerd (Hollands..)merk!