Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: roelofensing
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 30, 2015 om 10:55Opbouw schadevrije jaren uniform m.i.v. 1 januari 2016Er is geeneen verzekeraar die zijn best doet om je te behouden uit klantvriendelijke oogpunt, ze zijn er alleen maar om je met allerlei lokkertje als klant te krijgen en je daarna zo aan zich vast te binden dat je geen kant op kunt, verzekeraars zijn allemaal lid van de branche "list en bedrog'
Het bonus malus systeem en schadevrije jaren dienen ze zo snel mogelijk af te schaffen, het wordt gepromoot als zijnde een kortings systeem terwijl het in werkelijkheid een straf systeem is. Je wordt gestraft voor een ongelukje, let wel op het woord "ONGELUK" een gevolg van iet waar je geen schuld aan hebt, heel vaak wordt je ook nog dubbel gestraft want je moet je eigen risico betalen, de premie gaat voor jaren omhoog wat uiteindelijk gewoon resulteert in dat je heel vaak gewoon totaal voor je eigen schade opdraait. Dit hele systeem en de manier waarop het gepromoot wordt is gewoonweg schaamteloos zaken van de verzekeraars. Het wordt tijd dat er een ander systeem zoals bij in de US komt dat notoire slechte chauffeurs met veel bekeuringen en ongelukken aangemeld worden bij de verzekeringen waardoor de premie om hoog gaat maar een ongelukje zit in een klein hoekje en daarvoor verzeker je en niet om gestraft te worden. -
Aug 28, 2014 om 14:12AH Slim Only Prepaid of PostPaid@Aurora1, klinkt goed maar het is natuurlijk niet aan de consument om dit soort dingen te instaleren of continue te controleren.. Prepaid is prepaid, heel simpel, en laaielichterij is laaielichterij
-
Aug 28, 2014 om 14:07AH Slim Only Prepaid of PostPaidNee, heb de voorwaarden nog een keer er op na gelezen en heb ook AH gevraagd om mij aan te wijzen waar het eventueel in de voorwaarden staat, echter geen reactie..
Op de website is alleen het volgende te lezen.
Wanneer je wilt bellen of sms'en naar nummers buiten de Slim Only bundels, of belt, sms't of internet zonder Slim Only bundel, wordt afgerekend uit de basisbundel tegen het toepasselijke tarief.
De basisbundel was op maar ze blijven gewoon doorrekenen..... -
Sep 26, 2011 om 19:16Ziggo KlantenService of KlantenafweerBIRDIES, je werkt zeker voor ZIGGO klantenservice, om zo een standaard antwoord te geven. Wat dacht je ervan om de schuld aan de bliksem inslag te geven...