Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: romy rijs
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 30, 2016 om 15:02Horloge kapot na 1 weekWij hebben een antwoord gehad wij krijgen geen nieuw horloge, en geen geld terug wij krijgen gewoon ons eigen horloge met geldige garantie die dan uitstekend loopt ( dat verwacht je toch als je een product besteld ? ) zodat we nog scherper de tijd kunnen bekijken! en ze vinden het erg vervelend dat wel! Wat een uitermate geweldige service met de waarde van 1k+ . Zo een behoorlijke aanschaf en dan begin je met een kapot horloge die je begin januari direct opstuurt en vervolgens eind februari pas terugkrijgt, daar koop je geen product voor toch ;) Het is een bedrijf met onwijs veel serivce en begrip tot er wat mankeert dan is het begrip en het belang van de klant opeens ver te zoeken. Hopelijk hebben we de mede forum lezers ervan kunnen weerhouden zo een dure aanschaf via Bouman online waar te maken. Mvgr Romy rijs
-
Jan 29, 2016 om 13:17Horloge kapot na 1 weekIk koop een product, wat gelijk niet werkt dus stuk in de doos zit. Hier kom ik achter door het te dragen wat logisch is want het betreft een automaat dus zou niet kunnen zien op afstand of het werk naar behoren of niet.
Waarom zou ik dan weet-ik-veel hoelang moeten wachten op een reparatie of een onderzoek? Als klant ben je er dan al klaar me. Je gaat er van uit dat een apparaat toch op zijn minst volledig werkt en zo niet heeft men jou niet geleverd waar je voor betaald hebt.
Ik als klant betaal voor een werkend product zonder complicaties - wat in dit geval dus niet geleverd is. Voor mij is dit heel simpel - dan ruilt de winkel heet horloge om voor een vervangend product, en vechten hun het maar uit met de fabrikant, die de winkel immers een wanproduct heeft geleverd.
Met de verzendkosten aangetekend lijkt het mij vrij logisch dat wij het op deze manier hebben gedaan. Ik snap dat jullie niks fouts doen volgens de regels maar dit gaat om een stukje service wat je wel verwacht als je zo een aankoop doet, je verwacht dan begrip je geeft niet zo een bedrag uit waar je lang voor hebt gespaard om dat vervolgens bijna 2 maanden niet te kunnen gebruiken. Ik ben erg teleurgesteld in de service wij wachten ons horloge af maar de teleurstelling is groot. -
Jan 28, 2016 om 19:08Horloge kapot na 1 weekJa ik heb dus recht op reparatie maar is het reëel om na aankoop van een duur product het horloge bijna 2 maanden kwijt te zijn?