Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ron67
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 13, 2011 om 13:50email met AndroidWeet je zeker dat hij het wachtwoord weigert?
Veel providers staan namelijk niet toe dat je inlogt met je inlognaam en wachtwoord op hun mailserver. Mailen vanaf UMTS/3G/WiFi-hotspot m.b.v. hun mailserver kan dan niet. Een voorbeeld is UPC/Tele2/KPN/Planet etc.
Zet eens 3G/UMTS/etc uit en maak eens verbinding via je eigen WiFi thuis en probeer het nog eens.
Werkt dat wel dan zit je met bovenstaand probleem.
Ron -
Nov 5, 2011 om 15:59bijlegen in Gmail openenDat komt omdat Windows niet (meer?) weet met welk programma het bestand geopend moet worden. Dit is op te lossen door:
(Dit is zou een eenmalige actie moeten zijn. Ik ben uitgegaan van Powerpoint bestanden die eindigen op .pps)
- Sla zo'n bijlage een keer op op het bureaublad
- Klik op het bestand (op het bureaublad) met de Rechter-muisknop
- Selecteer 'Openen-met...'
- Klik 'Standaardprogramma selecteren' (Dus niet meteen uit de bestaande lijst het programma selecteren!)
- Zoek en selecteer (evt. met bladeren) naar in dit geval 'Powerpoint Viewer' of 'Powerpoint'
- Zet een vinkje in 'Dit type bestand altijd met dit programma openen'
- Klik 'OK'
Sluit alle programma's. Probeer het bestand vanaf je bureaublad dmv een dubbelklik direct te openen. Werkt dit? Dan werkt het nu ook in je emailprogramma.
Success -
Nov 5, 2011 om 15:48Osirius problemen algemeenIk ben enige tijd geleden overgestapt (mooi prijsje tijdens een korte actie) naar Osirius Totaal 12.
Die versie zit vol met bugs, is super traag en is zelfs slechter dan versie 2008. Volledig onbruikbaar. Gegevens van klanten worden niet overgenomen in factureren als je de klant selecteerd. Zoals betaaltermijn. En een klant zoeken bij het maken van een factuur kan alleen op klantnummer :-( Ook de import van een auditfile werkt al jaren niet. Hij herkent zelfs de eigen auditfile export niet.
Een paar mails gezonden naar Osirius, geen antwoord.
Gebeld. "U moet een klacht indienen per mail".
Nog steeds geen reactie! Wat een arrogant ***-bedrijf zeg.
Als ik zo omga met mijn klanten dan ben ik in no-time failliet!
Maar trek er lering uit....Goekoop is duurkoop. En Osirius? Hopenlijk hebben ze veel Griekse aandelen.
Ron