Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ronald eveleens
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 5, 2017 om 23:36Autohuur amerikaauto hieren via een gerenomeerd bedrijf met een kantoor in NL dan weet je wa tje hebt en kun je ook uitleg krijgen in je eigen taal.
Als je wacht en daar pas wilt regelen kun je goedkoper terecht, da tis wel zo, maar een web van regels, zo moet je boven een bepalde leeftijd zijn, ik meen boven de 25, een internationaal rijbewijs(of Amerikaans) een creditkaart met een limiet van minimaal 2500 of 5000 euro, in elke geval voldoende om schade te betalen het eigen risiko dus.
Advies is om zodra je de auto krijgt en vopor je weg rijdt, goed rondom de auto te lopen en inspecteren en foto's nemen van bestaande schade plekken en terug gaan naar de balie en de bestaande schade laten aftekenen het is niet de eerste keer dat ze later de schade die er al was op jou te verhalen(en ze die ook al eerder verhaalt hebben op vorige onwetende huurders).
je kunt je eigen risiko indekken met een extra verzekering, maar als je een reisverzekering hebt, betaald je reisverzekering(kijk de polis) ook die egen risiko al voor je, dus dan ben je onnodig dubbel verzekerd, maar stel je daarvan op de hoogte. en zorg bij inleveren dat de tank vol is, ze rkenen zowat het dubbele als hun het moeten doen. J meot bij ophalen van de auto een blanko afdruk goedkeuren van je credit kaart, zodat ze je credit kaart kunnen belasten als er schade is, of een bekeuring of een lege tank. na inleveren en hun inpspecteren vraag deze blanco terug en verscheur het. Dat was het. doe er je voordeel mee. -
Jun 5, 2017 om 14:42Mogelijke oplichting supersaver travel?wat een apart en sarcastisch getint antwoord Meneer NEODUTCHIOwaaruit blijkt dat U mijn probleem niet geod genoegh gelezen hebt en U halverweg U oordeel al klaar heeft zonder verder te lezen'
Ik vertelde, als je vgerder gelezen had, dat de tickiet wel geannuleerd was, en deze is geannulee4rd door supersaver zelf binnen 4 minuten na booking, omdat ze weigerden de terugvlucht de datum te corrigeren. Ik is het niet zeker of ik zelf de fout heb gemaakt of supesaver. Er zijn vele klachten bekent dat supersaver zelf fouten maakt bij andere mensen en wweigert ze te corigeren. Deze fouten ontdek je zodra je de vlucht bevestiging binnekrijgt en is niet eerder te zien. Spersaver biedt aan om gratis een vlucht om te boeken op hun website als er fouten zouden zijn maar rekent 65 euro voor annuleringen en dan moet je opnieuw boeken. Ik vertelde dus dat de boeking gedaan was om 17.50 uur vrijdag 2 juni en dus gannuleerd door supersaver 4 minuten later. Echter hadden ze even zo goed niet geannuleerd bij het bedrijf wat hun betaalde, en de airlines hebben nooit een boeking binnen gehad, want zelf ook ter controle de airline contact op genomen omdat na 18.00 uur supersavger niet meer bereikbaar was. De geplande vlucht zou dus bvandaag maandg middag zijn en gaat niet door, omdat supersaver het geld vandaag maandag ochtend op hun rekening hebben gekregen omdat ze het verzoek tot betaling niet hadden afgemeld. betektn dus dat ze betaald hebben gekregen voor een boeking die niet gemaakt is bij de airlines. Beteknt dat ze pas over 2 weken tot 'terug betaling' overgaan en dan op mijn persoonlijke rekening willen storten minus 65 euro. Dat betekent dat er geen mogelijkheid meer is opnieuw te boeken binen 2 weken en dus zeker niet voor een vlucht voor vandaag. Ben ik nu duidelijker meneer NEODUTCHIO? en dat is, geld vangen en niet terugbetalen voor een boeking die niet is gemaakt bij de airlines, fraude en oplichting. Ook sugereer ik, voordat je sarcistisch mij beschuldigd van smaad en laster, verdere klachten over supersaver op te zoeken op internet, dan kom je er achter dat ik zeker niet de enige ben.