Antwoorden gegeven door: ronaldeninge
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 16, 2012 om 18:36office 2010Iedereen bedankt voor het advies. Duidelijk is in ieder geval dat ik volgende keer beter moet uitkijken:-)
-
Jan 19, 2012 om 16:19Tele2Beste Danielle,
Bedankt voor de moeite en snelle reactie!
Groetjes Ronald -
Jan 15, 2012 om 17:33Tele2Klopt, het is puur de overdondering van zo'n telefoontje en voor dat je het weet zit je weer ergens aan vast omdat je er even niet bij bent. Ik kan me voorstellen dat veel mensen hierin trappen
-
Jan 15, 2012 om 17:24Tele2De afzender was klantenservice van Tele2. Het bedrijf wat mij belde, belde in opdracht van Tele2 bleek later. dit was het mailtje: Onlangs heeft u een productwijziging aan ons doorgegeven. Via deze weg willen wij u laten weten dat wij uw verzoek voor deze productwijziging in goede orde hebben ontvangen. Wij zullen alles in het werk stellen om uw verzoek zo snel Mogelijk verwerken.
-
Jan 15, 2012 om 16:53ernstig misleid!!!De telefoontjes altijd met nee beantwoorden wat ze ook vragen, en brieven niet beantwoorden en al zeker niets betalen. Als u niets doet gebeurd er ook niets. De Bedrijvengids, uwbedrijvenzoeker.nl enz
-
Aug 9, 2007 om 20:16Tele 2 ADSL
Kan ook gewoon naar de klantenservice bellen en zeggen dat er een andere datum was afgesproken, de klantenservice werkt daar langs elkaar heen. Ik moest 4 weken wachten nadat ik opnieuww besteld had(ivm annulerering van mijn 1e bestelling door Tele2), dus ging ik even bellen. Ja zeiden ze bij tele2 misschien 3 weken. Ik zei dat ik internet niet zolang kon missen, ze zouden kijken wat ze konden doen. 3 dagen later! Mijn tele2 pakket 6 dagen later! Weer 1 pakket.
Ik bedoel maar, het loont om even te bellen
Gr Ronald
-
Aug 9, 2007 om 20:08Ervaringen met Tele2 Adsl draadllos internet
Op het ogenblik hopenloze ervaringen met Tele2 compleet.
Vooral wireless en de klantenservice, die weten van elkaar niet wat ze doen en mogen allerlei gegevens in de computer veranderen.
Mijn draadloos internet werkt nog steeds niet goed, duurt heel lang voordat er verbinding is. Soms denk ik dat een 56k modem sneller is.
Ik heb 2 weken geen internet gehad omdat het bij Tele2 niet goed zat. En de beloofde 20 Mb zit er ook niet in. Verder zit ik er nog een jaar aan vast (eigen keuze), maar daana ga ik wel wat anders zoeken, of in de tussentijd nog een kabel aanleggen van boven naar beneden voor een vaste verbinding. Maar dit leg ik ook nog bij Tele2 neer.
Zo dit was mijn ervaring met Tele2.
Groetjes Ronald