Antwoorden gegeven door: ronaldv2
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 1, 2014 om 14:38Arriva Friesland – Humeur van de chauffeur bepaalt de ritprijs.(deel 3) - Waarop de volgende – standaard – reactie van Arriva komt:
======================================================================
Uw reactie is in behandeling genomen en in vervolg hierop laten wij u het volgende weten.
Arriva streeft er naar om binnen de afspraken met haar opdrachtgevers een optimale dienstverlening te realiseren. Helaas zijn er wel eens omstandigheden waardoor deze dienstverlening niet voldoet aan de wensen van onze passagiers. Wij stellen het dan ook zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons hiervan op de hoogte te stellen.
Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Dat chauffeurs hier verschillend mee omgaan zorgt uiteraard voor verwarring en onbegrip onder reizigers. Uw klacht zal intern verder in behandeling worden genomen.
Wij vinden het bijzonder vervelend dat de dienstverlening van onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.
Indien u naar aanleiding van deze mail vragen of opmerkingen heeft, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice. Dit kan via de website www.arriva.nl of telefonisch op bovengenoemd telefoonnummer. Wij verzoeken u bij eventuele correspondentie het referentienummer te vermelden.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Arriva Personenvervoer Nederland B.V.
>>
>>
>>
Zoals U wel kunt raden.. het teveel betaalde geld heb ik nooit teruggestort gekregen. -
Sep 1, 2014 om 14:37Arriva Friesland – Humeur van de chauffeur bepaalt de ritprijs.Deel 2 - Reactie van Arriva
Uw reactie is in behandeling genomen en in vervolg hierop laten wij u het volgende weten.
Arriva streeft er naar om binnen de afspraken met haar opdrachtgevers een optimale dienstverlening te realiseren. Helaas zijn er wel eens omstandigheden waardoor deze dienstverlening niet voldoet aan de wensen van onze passagiers. Wij stellen het dan ook zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons hiervan op de hoogte te stellen.
Reizigers dienen voor aanvang van een reis (=inchecken) voldoende saldo op de OV-chipkaart te hebben geladen. Alhoewel het natuurlijk vervelend is dat u extra kosten heeft gemaakt voor uw reis, behouden chauffeurs het recht om reizigers in dergelijke gevallen te weigeren in de bus, tenzij er een los vervoersbewijs wordt aangeschaft. Het is mogelijk om automatisch opwaarderen te activeren via www.ov-chipkaart.nl zodat u ten alle tijden voldoende reissaldo heeft.
Indien u naar aanleiding van deze mail vragen of opmerkingen heeft, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice. Dit kan via de website www.arriva.nl of telefonisch op bovengenoemd telefoonnummer. Wij verzoeken u bij eventuele correspondentie het referentienummer te vermelden.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Arriva Personenvervoer Nederland B.V.
=======================================================================
Mijn reactie daarop is de volgende:
1. Daar ben ik het helemaal mee eens. Echter is het niet altijd mogelijk om voor aanvang van je busreis je saldo te checken, te weten te kunnen komen en laat staan je chipknip op te laden! Hebben jullie daar zelf wel eens over nagedacht?? Blijkbaar niet, gezien de toon en inhoud van dit antwoord.
2. Ben ik het ook mee eens.
Echter met deze toevoeging: Wees dan uniform een eenduidig overal en altijd tegen iedereen. Ik heb tientallen keren mijn chipknip in de bus mogen opladen en inchecken na instappen en het vertrek van de bus bij de halte vandaan. Nooit geen enkel probleem mee gehad!!
Echter deze ene sjagerijnige chauffeur gaat moeilijk doen omdat ie zelf te laat aanwezig was op de halte en daar hoor ik julie niet over!!!
Jullie dienstverlening was dus niet goed en word nu afgewenteld op de mensen die ervan afhankelijk zijn..
3. Das voor mij geen optie. -
Oct 23, 2009 om 23:11Op zoek naar FLUOR(ide) vrije TANDPASTA@eigenwijs:
Wat u aanneemt en uw conclusies daaruit zijn geheel uw eigen zaken.
Zoals ik in mijn reactie hierboven al heb aangegeven, deze aannames zeggen meer over uzelf en uw vooroordelen, dan over mijn zoektocht naar een fluorvrije tandpasta.
Het is mij ook bekend dat in Nederland het drinkwater niet meer ge-fluorideerd word. Mede dankzij de inspanning die mensen uit "uw generatie" hebben gevoerd om dit te voorkomen. Daar kan ik alleen maar blij om zijn, dat we nu nog wel de keuze hebben.
Ik hoop dat u nu ook begrijpt, waarom mijn vraag gaat over een alledaags product wat nog wel barst van de fluoride (tandpasta). Dit is een verbruiks middel voor vele mensen, die zich (nog) niet bewust zijn van de ware aard van allerhande giftige effecten die fluor kan! toebrengen in het kwetsbare evenwicht van een biologisch mensenlichaam. De mensen die nog geloven in alle illusies die hen verkocht worden door de media en marketing industrie.
Dank u wel voor uw suggestie van poetsen met "water en zout' Deze methode was mij nog niet bekend.
-
Oct 23, 2009 om 15:26Op zoek naar FLUOR(ide) vrije TANDPASTA
@tdhond: Heb ik gekocht!! en proeft
goed.
@marwin - Je hebt helemaal gelijk. Ik heb ook
extra fluorbehandelingen gekregen vroeger. Zie de links voor info als
je wil weten wat fluor kan veroorzaken in lijf. Wat fluor en kids betreft lees de
links, dan weet je wat dit vergif doet in een jong kinderlichaam.@deejay: Dank je wel voor de tips en de
website!@labswans:
Uw "onderzoekers(1) en
informanten(2) aanname" en dito achterdochtige conclusies die u
hieruit trekt, zeggen veel meer over uzelf dan over mijn oprechte
zoektocht naar ervarings informatie m.b.t. fluorvrije tandpasta voor
mijn eigen gebit.
>
Wanneer ik zaken zou onderzoeken, zette ik het
er oprecht bij, zodat iedereen (ook online) weet waar ie aan toe is.
Ik heb de vragen juist gesteld om te kijken of er nog andere, betere
manieren waren dan de manier die ik gebruik om mijn gebit te
reinigen, om ervan te leren.
Het staat u compleet vrij om wel of niet te
antwoorden, maar blijkbaar heeft u het nodig om lekker negatief te
gaan zitten z**ken op mijn oprechte vraag hier op het forum. Neem een
voorbeeld aan de andere reageerders of zoek zelf een forum voor
depressieve om uw grieven te uiten waar ze thuishoren.
-
Aug 31, 2009 om 21:12Veranderde Bankvoorwaarden per 1-11-2009Dank je wel voor je verhelderende bijdrage
-
Aug 31, 2009 om 21:12Veranderde Bankvoorwaarden per 1-11-2009@Phider bedankt voor de tip, ik heb mijn tekst ook in het forum geplaatst.
Voor de mensen die wel antwoord willen en kunnen geven, hherhaal ik hieronder mijn 6 vragen uit mijn bovenstaande tekst:
Vragen:
1. Waar kan je als consument inzage krijgen in de werking van een bank?
2. Waar kun je als consument "de bankwet" nalezen?
3. Welke werkelijke consequenties gaan deze 'voorwaarden wijzigingen" hebben per 1-11-2009??
http://www.nvb.nl/index.php?p=291353
4. Hoe kun je als consument KOMPLETE INZAGE krijgen in alle informatie die een bank over haar klanten heeft vastgelegd?
(mijn gevoel zegt dat de BKR te Tiel een topje van de ijsberg is)
[quote]Op die datum worden aangepaste Algemene Bankvoorwaarden van kracht die
beantwoorden aan de eisen van de tijd. Zo zijn bijvoorbeeld bepalingen
toegevoegd over de verwerking van persoonsgegevens waaronder beeld- en
geluidopnamen.
5.
Betekent dit een verregaande verkr*chting van onze privacy als
consument? worden reeds uitgevoerde (illegale) bankpraktijken nu
publiekelijk bekend en legaal gemaakt?
6. Zijn er al fiscale juristen, financiele politici die zich hierover hebben gebogen, in verdiept?.
-
Aug 13, 2009 om 15:55Rabobank / Interpolis weigert opheffen aangesmeerde verzekering@Marcel75
Het oversluiten blijkt dus alleen te kunnen als je een EIGEN HUIS (als onderpand) hebt. Wanneer je woont in een huurhuis, zoals ik, gaat de vlieger niet op :-(
-
Aug 13, 2009 om 15:53Rabobank / Interpolis weigert opheffen aangesmeerde verzekering@Marcel75
Dit krediet is idd in 2000 verleend toen ik als consultant werkte in de ict en een topsalaris verdiende. In de tussentijd ben ik naar beneden gegaan qua inkomsten uit mijn werk.
Huidige situatie:
Mijn reintegratie traject is gecrashed door UWV en een "zgn. reintegratie buro" wat zijn verplichtingen niet na is gekomen, na mijn verhuizing (waar ze vanag het begin op de hoogte waren).
Hierdoor kun je WEL klem komen te zitten, daar ik bijna geen inkomsten heb en toch bijv. verplichte auto (om werk te vinden), rechtsbijstand (om mijn recht te halen), ziektenkostenverzekering (gezondheid) moet blijven betalen terwijl ik nog geen werk heb.
Ik heb een tijdje ingeteerd op uitbetaalde spaarpolissen. Daarnaast heb ik geprobeerd om op eigen kracht toch de reintegratie zelf te voltooien. Op eigen kracht eenmanszaak opgestart, medische hbo diploma gehaald. Echter als je bewust tegengewerkt word, drogen je bronnen vanzelf een keer op he? Dus per 1-4-2009 eigen bedrijf gestopt en nu ben ik een N(iet)U(itkerings)G(erechtigde), op zoek naar werk en inkomsten.
Polisvoordwaarden aangegeven door Stacey laten zien dat de polis opgezegd kan worden en je geen recht hebt op terugbetaling van de reeds betaalde premie.
-
Aug 13, 2009 om 13:45Rabobank / Interpolis weigert opheffen aangesmeerde verzekeringBedankt voor deze 2 documenten
En lastenverlichting... heb je wel eens gehoord van het oversluiten van een lening tegen een lagere rente (zoals DSB, Frisa, Becam aanbieden)
Ik dacht dat dit oversluiten ook mogelijk was in mijn situatie..
Is het zo duidelijk wat ik bedoelde met lastenverlichting?
Andere leen-vorm tegen een lagere rente = minder aflossing / maand
-
Aug 13, 2009 om 13:42Rabobank / Interpolis weigert opheffen aangesmeerde verzekeringHallo Stacey,
Dank je wel voor je snelle response en de links naar de voorwaarden.
Die had ik zelf helas nog niet weten de vinden op de Rabobank website.
Echter heb ik mijn vraag hier niet gepost om door je (ego) afgezeken te worden op een toon van "eigen schuld dikke bult.. je was er zelf bij". want zo komt je eerste reactie op mij over.
JA! Ik heb - tijdens het gesprek met een "schijnbaar welwillende accountmanager (v)" de polis zelf getekend. Ook al begreep ik toen al niet waarom dat nodig was, maar ik wilde mijn kind niet opzadelen met mijn financiele zorgen.
Ik ben toen voor het eerst in mijn leven, blanco en uitgaande van de goede intenties van een Rabobank zelf een adviesgesprek aangevraagd. Het afsluiten van die polis KLONK toen goed (met mijn kind in het achterhoofd), terwijl ik 'm achteraf gezien niet nodig bleek te hebben.
Nu ben ik op zoek om deze vicieuze "van het kastje naar de muur stuur cirkel" te doorbreken. Mocht je daar nog nuttige. positieve, constructieve, opbouwende tips over hebben, lees ik ze graag.