Antwoorden gegeven door: ronvh
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 28, 2005 om 13:35Nissan Xanavie kaart dvd's OUT OF ORDER
Hallo Drandfor
Dat is mooi dat er toch wel iets is op dvd voor de xanavie. Ik zelf had reeds met zendrin contact gehad in nderland en die kon alleen de CD leveren voor de dvd moest ik bij nissan zijn. Maar tot op heden laten ze mijn in de kou staan. men reageert zelf niet op op de brieven die men krijgt.
Maar als jij iets meer weer omtrend de dvd 2004 of 2005 zou jij mijn kunnen mailen, je bent iets verder gekomen als is. Ik zou dit erg warrderen. mijn Email = ron@van-hoof.info
Dank u Ron
-
Jun 17, 2005 om 04:41Nissan Xanavie kaart dvd's OUT OF ORDEREn dan nog maar een....Geachte heer,Wij willen u bedanken voor uw e-mail bericht.Naar aanleiding van de door u gedane uitspraken willen wij u als volgt informeren:Tot onze spijt is er momenteel nog geen nieuwe versie van de navigatie-DVD. De versie die u heeft is de meest recente die leverbaar is. Wilt u zo vriendelijk zijn uw kenteken aan ons door te geven aan ons? Wij zullen dan een registratie maken van uw melding.Wij vertrouwen erop u met dit bericht van dienst te zijn.Met vriendelijke groet,
Customer Care
-
Jun 17, 2005 om 04:41Nissan Xanavie kaart dvd's OUT OF ORDERDit zijn de standaard berchten van nissan.Geachte heer,Wij willen u bedanken voor uw e-mail bericht.Naar aanleiding van de door u gedane uitspraken willen wij u als volgt informeren:Helaas moeten wij u mededelen dat er nog geen nieuwe versie van de navigatie-DVD is. U kunt ook bij uw Nissandealer vragen of hij u informeert zodra mogelijk een niewe DVD uitkomt.WIj vertoruwen erop u met dit bericht van dienst te zijn.Met vriendelijke groet,
Customer Care
Gtx Ron
-
Jun 17, 2005 om 04:30Nissan Xanavie kaart dvd's OUT OF ORDER
Hoi heden 17-07-05
Nissan laat het nog steeds afweten met de navigatie. men deelde mijn mede dat het systeem upto date was. en het is een hulp middel. Dus daar moet ik het maar mee doen. Inmiddels wat speurwerk gedaan en dat leverde een raare bedoeling op. Ik heb een telefoon gesprek bijgewoond van de dealer naar Nissan nederland. Deze deelde dus geoon mede dat er voorlopig niks nieuws komt gewoon omdat er problemen zouden zijn met de dvd's. die nieuwe dvd's die er zonden zijn lopen vast is het oude systeem. men kon daar voorlopig niks aan doen. Op de vraag van de dealer waneer er dan wel een update zou komen werd simpelweg geantwoord 3 maanen 6 12 2 jaar ik weet het niet. De dealer zij ja oke maar dat kunnen wij niet aan de klant veropen waarop de mdewerker van nissan nl antwoorde, oke maar dat is aan u omdat aan de klant te vertellen. Dus de dealer moet geoon gaan liegen tegen de klanten omdat nissan nederland geen oplossing heeft. Daarbij praat men over een oud systeem dat is wel erg raar wat de auto is nu pas 5 maanden oud. En in mijn vorige nissan zat het zelfde systeem. Ik voel me dus wel mooi opgelicht door nissan. Inmiddels ligt de handel bij de rechtsbijstand want met de dealer en nissan nl kom je echt geen meter verder. Ik raad in iedergal een ieder aan die een navi wil kopen van nissan (type Xanive)om dit beslist niet te doen. u gooid echt u geld weg. en dan heeft een een systeem waaru niks meer aan heeft. Uitbouwen kan dan niet meer want dit systeem zit geintgreert in de auto. Dus laat u goed voor lichten door een erkende verkoper van naviagtie systemen, en dus niet bij nissan.
Ik laat in iedergval nog wel weten hoe dit gaat aflopen, want ik heb besloten om het er weer niet te laten voor wat het is.
Oke Nissan als je dit leest. Doe nou eens een keer wat aan service en praat niet overal omheen of er niks aan de hand is. Ik word hier erg moe van. 3 nieuwe auto's in 2 jaar en niet een is erg goed. van krome aut's tot defect versnellings bakken, en niet goed verkende navi's. Waar moet dit toch heen..
Ron
-
Feb 7, 2005 om 16:06Nissan Xanavie kaart dvd's OUT OF ORDER
Hoi,
De DVD voor de nissan word gemaakt door Zendrin oid de kaarten zijn inderdaad van teleatlas of navteq.
Dat de DVD's CD'S duur zijn weet ik, maar dat weet je als je een systeem koopt. Dus mag je ook wel een beetje service en support verwachten. Ik heb altijd vdo gehad en mag wel zeggen dat die dvd erg goed uptodate zijn. Heb inmiddels de 2004/2 cd gekregen voor in mijn ander auto. En ik moet echt zeggen wat een verschil met de nissan puuffffffffff.
Maar nissan laat het dus gewoon echt afweten, als ik dat had geweten had ik dus nooit dat systeem laten inbouwen. het is echt diep en diep triest met de kaart dvd's van hun. Ze laten je echt gewoon in de steek. Bel nissan nl zelf maar eens. je gaat echt lachen als je weet waar je over praat. ik krijg het niet verzonnen. Ze vragen eerst je kenteken dan krijg je te horen dat jou dvd uptodate is. Dan vraag ik wanneer komt er een nieuwe... volgende maand zeggen ze (al 14 maanden zo dus). Vervolgens vraag ik welke dvd versie de laaste is (V6.0). antwoord van nissan, ja die in uw auto zit. Dus ik bedoel maar wat moet je daarmee. Een enkele persoon van nissan verteld mijn dan ook eerlijk dat het inderdaad hopeloos is met die dvd's.
Verder weet ik ook wel dat het nooit 100% uptodate is maar dit is echt OUT of ORDER. Ik heb de dvd eens geextract m te kijken heo en wat. De kaart op de DVD is van 2002. Maar het probleem is ook vaak dat veel mensen niet beter weten, omdat deze of A- technische zijn of er geen idee van hebben. Ik zelf rijd al heel lang met navi en ben erg goed op de hoogte van de systemen. Maar dit systeem ziet er leuk uit maar echt functioneel is het niet. En daar baal ik van want daar koop je het niet voor.
Ron