Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ronvonck
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 7, 2012 om 21:14Vodafone service[quote=vodafonewebcare schreef op donderdag 6 sep 2012, 17:24]Beste ronvonck,
Ondanks dat je al meerdere malen contact gehad hebt, wil ik graag het een en ander voor je nakijken. Dit is natuurlijk een hele vervelende situatie en ik hoop dat we een oplossing kunnen vinden. Zou je ons een e-mail kunnen sturen? Stuur de e-mail naar webcare.nl@vodafone.com en vermeld hierin je 06 nummer, klantnummer, naam, adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Gebruik als onderwerp: Kassa - ronvonck. We proberen de e-mail dan zo snel mogelijk te beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Robbie
Vodafone 24/7 Web Crew
Vanochtend kreeg ik een SMS van Vodafone "klantenservice" dat de verlenging van het abonnement pas ongedaan kan worden gemaakt als het toestel is gevonden.
Dus kan ik concluderen dat als het aan Vodafone ligt ik twee jaar zal moeten betalen voor een telefoontoestel dat zij naar een ander adres hebben gestuurd. -
Sep 6, 2012 om 15:19Vodafone serviceZeker heb ik dat gedaan. De bewoners spreken geen Nederlands, Engels of Duits. Met handen- en voeten-taal heb ik begrepen dat ze ontkennen een pakje te hebben ontvangen.