Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: roodhart
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 27, 2013 om 14:27Laser Nederland BVIk heb ze vandaag inderdaad een mail gestuurd alleen verwacht ik daar niet zo veel van. Mede omdat dit dus al eerder is voorgekomen en ik toen geen contact kon krijgen.
Blijft natuurlijk de vraag of een bedrijf zomaar zonder machtiging een incasso kan doen (zonder terugboekings termijn). Ik zal hier laten weten welk antwoord ik krijg mocht ik een antwoord krijgen. -
Feb 27, 2013 om 12:37Laser Nederland BVHoi Connie,
Bedankt voor je antwoord. Nee ik heb nooit in het verleden iets aangeschaft wat ik later zou moeten betalen ook heb ik geen creditcard. De bedragen van 2010 en 2011 zijn ook netjes teruggestort en heb ik er nooit iets van gehoord. -
Dec 4, 2012 om 21:41Inschrijving Fit For Free[quote=sonjaatje schreef op dinsdag 4 dec 2012, 21:31]Oke, dacht dat je het over de aanmeldingsmail had.
Je zegt dat je een printscreen hebt, heb je die doorgestuurd naar FFF, wat zeggen zij hierover dan?
Ja dit ik heb ik op 23 november per mail gestuurd ze hebben alleen een reactie snelheid van meer dan een maand ik wacht dus nog op antwoord, ondertussen krijg ik wel een brief met incassokosten van €31 en stornokosten van €9 naast mijn openstaande abonnementsgelden. -
Dec 4, 2012 om 21:23Inschrijving Fit For FreeDeze mail is exact hetzelfde als de mail dat ik heb ontvangen daar is dus niets aan veranderd. Waar nu onder stap 5 de algemene voorwaarden staat stond er bij mij letterlijk ''Uw jaarabonnement wordt geactiveerd nadat u hiervoor heeft getekend aan de balie van uw Fit For Free vestiging''.
Daarnaast ontgaat het mij volkomen (ook wanneer ze gelijk hebben overigens) waarom ze de strijd aangaan met een toekomstig lid die 3 maanden later zijn jaarabonnement aangaat dan dat deze de aanmelding heeft ingevuld en verstuurd. -
Dec 4, 2012 om 20:59Inschrijving Fit For FreeDeze tekst stond op het moment van mijn online aanmelding eind augustus, ik heb hier een printscreen van gemaakt> Uw jaarabonnement wordt geactiveerd nadat u hiervoor heeft getekend aan de balie van uw Fit For Free vestiging< Ook werd er nergens gewezen naar de algemene voorwaarden, het betrof een actie periode ivm opening nieuwe vestiging in enschede.
-
Dec 4, 2012 om 20:36TelfortTelfort is een ''dochteronderneming'' van KPN geworden een tijd terug. Ze hebben echter hun eigen helpdesk dat klachten/storingen oplost. U bent klant bij Telfort dus u moet ook bij Telfort zijn om dit op te lossen.
-
Dec 4, 2012 om 20:32kpn laat je zittenDit is typisch een geval van ''overmacht'' u vergelijkt het met gas/electra echter is dit nogal een verschil dit zijn namelijk 1e levensbehoeften dat is internet/telefonie/televisie echter niet. Wat u van KPN verwacht is onredelijk.